Håll er till topic nu nu till svaret, båda är i stort sett samma sak...kan man inte använda eller är nybörjare så kvittar det helt!
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
väldigt nöjd. fått upp allt jag har provat på. dvs diverse hänglås som vi har i garaget, ytterdörren osv. använder det för att göra polarna irriterade när man flyttar deras grejjor
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
väldigt nöjd. fått upp allt jag har provat på. dvs diverse hänglås som vi har i garaget, ytterdörren osv. använder det för att göra polarna irriterade när man flyttar deras grejjor
hehe vilket sammanträffande har tänkt beställa lite skräp från den där hemsidan får nog ta å beställa ett sånt där kit och se om man kan bli nå bra på de
beställde 1kastkniv (40spänn:O) och dyrksetet med 9 dyrkar och 1 vridare.. gick på 317 spänn me frakt och moms får se om man får grejerna osv.. tyvärr så tror ja att dem kmr till brevlådan.. tror inte mor och far blir glada om de få syn på en kastkniv och en hel hög med dyrkar kommer med utvärderin av grejena sen
men hur betalar man dära och kommer det till närmaste postkontor?
tror man bara kan betala med kredit kort via paypal typ och du ska inte tro att det är speccielt bra kvalite på många grejer där det finns mycket bra men även lika mkt skit
Suezide skrev:beställde 1kastkniv (40spänn:O) och dyrksetet med 9 dyrkar och 1 vridare.. gick på 317 spänn me frakt och moms får se om man får grejerna osv.. tyvärr så tror ja att dem kmr till brevlådan.. tror inte mor och far blir glada om de få syn på en kastkniv och en hel hög med dyrkar kommer med utvärderin av grejena sen
kommer till närmaste postkontor. iaf då jag beställde därifrån.
fax110, ett gammalt ordspråk lyder: du får vad du betalar för.
sidan är mycket bra då dom har ett jättestort utbud, gratis frakt. grejjerna är billiga och håller i regel hög kvalitet i förhållande till priset.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Suezide skrev:beställde 1kastkniv (40spänn:O) och dyrksetet med 9 dyrkar och 1 vridare.. gick på 317 spänn me frakt och moms får se om man får grejerna osv.. tyvärr så tror ja att dem kmr till brevlådan.. tror inte mor och far blir glada om de få syn på en kastkniv och en hel hög med dyrkar kommer med utvärderin av grejena sen
kommer till närmaste postkontor. iaf då jag beställde därifrån.
fax110, ett gammalt ordspråk lyder: du får vad du betalar för.
sidan är mycket bra då dom har ett jättestort utbud, gratis frakt. grejjerna är billiga och håller i regel hög kvalitet i förhållande till priset.
hehe jo de där ordspråket har man ju hört men grejerna håller ju grymt bra för priset det är ju ett som är säkert