CS 1.6 wallhack , någon UTAN virus ? :)

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
guth
Varnad

CS 1.6 wallhack , någon UTAN virus ? :)

Inlägg av guth »

tjena , någon som vet vars de finns wh till cs som int har ni virus skit eller nått ?? länka isof!!

ps. ingen behöver skriva, ååh orka cheat eller dylikt för ja de skiter ja i ):
alexanderfinnsbo
Svårstartad skrothög

Inlägg av alexanderfinnsbo »

googla 8)
Användarens profilbild
guth
Varnad

Inlägg av guth »

alexanderfinnsbo skrev:googla 8)
har gjort de , men hittar bara massa med virus,.......
steekarn
Elmoped

Re: CS 1.6 wallhack , någon UTAN virus ? :)

Inlägg av steekarn »

guth skrev:tjena , någon som vet vars de finns wh till cs som int har ni virus skit eller nått ?? länka isof!!

Det där med virus är för att dom injectar från en exe fil så virus skyddet känner av det som en slags trojan och det var samma med voiplay förut =)

http://www.tobys.dk/cs/hack/cs-hack.php

där står det också om dom är detectade av vac ifall du vill spela på vac servrar utan att bli bannad.
Senast redigerad av steekarn den 18 januari 2010, 19:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

orka fuska :D haha nä klart man ska fuska men är vac bannad :( men tänk på det är oftast virus i alla cs fusken
Användarens profilbild
guth
Varnad

Inlägg av guth »

Mura skrev:orka fuska :D haha nä klart man ska fuska men är vac bannad :( men tänk på det är oftast virus i alla cs fusken
'

haha jo är vac bannad :] joo de är därför jag undrar hör
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

super simple wallhack måste ju va bästa :P men man ska aldrig fuska online bara på lan på warmup me clanen haha alltid lika kul. det är ditt virus program som säger att alla fusk är virus för dom gör samma sak som ett virus.

exempel riktigt virus. du dubbelklickar på ''viruset'' och den ansluter till filer i din dator och planterar massa elaka saker till allt möjligt på din dator.

ett fusk till cs ansluter sig till filerna till cs och ''planterar'' in wh't på samma sätt som ett riktigt virus gör förutom att cs cheatet gör som du vill och inte ett riktigt virus
Användarens profilbild
Unlimited Edition
Elmoped
Kontakt:

Re: CS 1.6 wallhack , någon UTAN virus ? :)

Inlägg av Unlimited Edition »

guth skrev:tjena , någon som vet vars de finns wh till cs som int har ni virus skit eller nått ?? länka isof!!

Tobys.dk ! :) där är nästan inte något virus (;
Användarens profilbild
guth
Varnad

Inlägg av guth »

fax110 skrev:super simple wallhack måste ju va bästa :P men man ska aldrig fuska online bara på lan på warmup me clanen haha alltid lika kul. det är ditt virus program som säger att alla fusk är virus för dom gör samma sak som ett virus.

exempel riktigt virus. du dubbelklickar på ''viruset'' och den ansluter till filer i din dator och planterar massa elaka saker till allt möjligt på din dator.

ett fusk till cs ansluter sig till filerna till cs och ''planterar'' in wh't på samma sätt som ett riktigt virus gör förutom att cs cheatet gör som du vill och inte ett riktigt virus
har haft super simple förut, men då vare nå virus ( troja ;) )
men ska testa ett igen, förstår nu varför de står att de är virus.
men ska de heta "trojan horse" ?
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

guth skrev:
fax110 skrev:super simple wallhack måste ju va bästa :P men man ska aldrig fuska online bara på lan på warmup me clanen haha alltid lika kul. det är ditt virus program som säger att alla fusk är virus för dom gör samma sak som ett virus.

har haft super simple förut, men då vare nå virus ( troja ;) )
men ska testa ett igen, förstår nu varför de står att de är virus.
men ska de heta "trojan horse" ?
ja trojan horse är ''datanamnet'' på viruset jag förklarade :P men tanka hem 5.7 tror det är nyaste
Användarens profilbild
guth
Varnad

Inlägg av guth »

alltså, virus skyddet blockar SSW, hur tar jag bort blockeringen? Norton
dogge95
Elmoped

Inlägg av dogge95 »

hur avaktiverar man
Super Simple Wallhack v6.7
95gustav skrev:Min speedfight startar inte :/
fattar inte vad problemet är :/
vad kan det vara ? :?:
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

dogge95 skrev:hur avaktiverar man
Super Simple Wallhack v6.7
starta om cs
gutha skrev:lltså, virus skyddet blockar SSW, hur tar jag bort blockeringen? Norton
du får ta å leta igenom norton och se om du hittar det. jag kommer aldrig använda norton (igen) fick det med datorn när jag köpte den ny i slutet av norton perioden typ 1-2 år så började jag känna virus å sånt körde norton hitta typ 5 grejer och datorn var fortfarande knäpp så jag provade nod32 och whippsss så hittade den över 100 grejer (inte alla farliga men) så jag tog bort allt och med massa möda fick jag även bort norton och då blev datorn bättre än när jag köpte den ny ! läste runt lite och fan norton tar fan halva din dators kraft. vafan e de för antivirus igentlige !!!!!!
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Skit i o fuska och vara en dryg p12 ffs!
Bild
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

Rabxorzz skrev:Skit i o fuska och vara en dryg p12 ffs!
ganska sant men har man en riktig p12 till lillebror som alltid undrar hur man kan veta vart han är då är det faktiskt lite små kul :D
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

fax110 skrev:
ganska sant men har man en riktig p12 till lillebror som alltid undrar hur man kan veta vart han är då är det faktiskt lite små kul :D
tar du inte din lillebror utan fusk ? ;)
har man fusk är de svårt att låta bli att använda dom i vanliga fall med så bäst att strunta i de :D
Tillhör mille!
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

meanzick skrev:
fax110 skrev:
har man fusk är de svårt att låta bli att använda dom i vanliga fall med så bäst att strunta i de :D
haha jo nog tar jag honom det roliga var ju när han inte fattade hur jag kunde skjuta honom vart han än stod :P genom vägar tog ju inte lång tid innan han fatta nåt var fel men det var kul så länge det varade :O

och som sagt kan man inte hålla sig från att använda fusk när det är på riktigt är man inte värdig att spela P:
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

fax110 skrev:
meanzick skrev:
fax110 skrev: ganska sant men har man en riktig p12 till lillebror som alltid undrar hur man kan veta vart han är då är det faktiskt lite små kul :D
haha jo nog tar jag honom det roliga var ju när han inte fattade hur jag kunde skjuta honom vart han än stod :P genom vägar tog ju inte lång tid innan han fatta nåt var fel men det var kul så länge det varade :O

och som sagt kan man inte hålla sig från att använda fusk när det är på riktigt är man inte värdig att spela P:
haha sant =D
slutade efter jag blev bannad (a) så man får ju stå sitt kast, men 150 spänn är ju ingenting för ett nytt spel :)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
guth
Varnad

Inlägg av guth »

haha är fick ett vacbannat acc, så varför inte ha de? dock betyder ju inte de att ja cheatar hela tiden ;)
ahha faktikst jävligt kul att testa, då ser man att typ 5-6st på servern också har WH xD
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

guth skrev:
haha är fick ett vacbannat acc, så varför inte ha de? dock betyder ju inte de att ja cheatar hela tiden ;)
ahha faktikst jävligt kul att testa, då ser man att typ 5-6st på servern också har WH xD
hehe specielt om man speccar dom då ser man precis på hur dom siktar på nån genom en vägg :P
Zibb
Red Bull

Inlägg av Zibb »

Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Skriv svar