Dator högtalare

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
steekarn
Elmoped

Dator högtalare

Inlägg av steekarn »

Hej!

Funderat på att köpa dessa http://www.conrad.se/?article=993447
och nu undrar jag ifall någon vet om det är bra ljud och om dom är värda då jag inte tänkt lägga ut så mycket pengar på ljud. Det ska vara till musik och film :)

Tack på förhand
Oscar
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator

Re: Dator högtalare

Inlägg av KarlssoN^ »

steekarn skrev:Hej!

och nu undrar jag ifall någon vet om det är bra ljud och om dom är värda då jag inte tänkt lägga ut så mycket pengar på ljud. Det ska vara till musik och film :)

Tack på förhand
Oscar
ja har för mig att det dunka på bra för dom pengarna, om jag inte mins rätt ;) :roll:
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Logitech är bra högtalare :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
derbirace
Varnad

Inlägg av derbirace »

tror mer att de högtalare du har länkat till är ett mer primitivt till dom som inte har ett så bra öra för musik, menar då att de inte är helt optimala och du kan få bättre för ett par hundra lappar mer.

prova sök på Logitech's Z-4 högtalare. har dom själv och är riktigt härligare och lever upp till förväntningarna enligt mig. dock är basen dålig, eller nej det är fel orval, när man skruver högt upp för den så låter det dåligt men när den är lågt låter den bra men ändå lika högt som en vanlig bas ifall du förstår vad jag menar :oops:

hoppas jag har kunnat hjälpa :roll:
steekarn
Elmoped

Inlägg av steekarn »

derbirace skrev:tror mer att de högtalare du har länkat till är ett mer primitivt till dom som inte har ett så bra öra för musik, menar då att de inte är helt optimala och du kan få bättre för ett par hundra lappar mer.

prova sök på Logitech's Z-4 högtalare. har dom själv och är riktigt härligare och lever upp till förväntningarna enligt mig. dock är basen dålig, eller nej det är fel orval, när man skruver högt upp för den så låter det dåligt men när den är lågt låter den bra men ändå lika högt som en vanlig bas ifall du förstår vad jag menar :oops:

hoppas jag har kunnat hjälpa :roll:
Jag vill gärna ha 5.1 system men har något logitech till en annan data men har inte 4000 elr vad dom kostar att slänga ut just nu men jag ska iväg och kolla lite och ditt val lät lite lockande så ska kolla på dom också.

vart till mycket hjälp
Honkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Honkan »

DEA!! skrev:Logitech är bra högtalare :wink:
Vi har Rab, vad fan har ni?!
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Tack på förhand
Oscar
Dom duger gott och väl, för om du inte är en riktig musikfantast som vill lyssna på hård och hög musik dvs :P

Jag har den "nyare" versionen av dom, är sjukt nöjd =)
Bild
steekarn
Elmoped

Inlägg av steekarn »

Rabxorzz skrev:

Tack på förhand
Oscar
Dom duger gott och väl, för om du inte är en riktig musikfantast som vill lyssna på hård och hög musik dvs :P

Jag har den "nyare" versionen av dom, är sjukt nöjd =)

vart har du köpt dom och hur mycket kostar den?
nej ska ha i mitt rum och det är på 25 kvm och när det är fest har jag högtalare som är grymma redan men behöver till rummet :)
hypersenda
Elmoped

Inlägg av hypersenda »

dom är grymma om du plasera högtalarna rätt
everytime I hear your name
The world stops for a moment
Baby with a single word r,r
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

ta sånt här i data-forumet