Läste på google om såna som fått samma problem så de hade fått svar att man skulle uppdatera grafikkortet och direkt-x och det har jag gjort men det funkar ändå inte kan jag ha får dålig dator eller?
Hashkakan skrev: hittar du ngn ny uppdatering ? typ patch eller play Beta kanske ?
Söker just nu men ända jag hittar som jag kan downloada är själva intallationsfilen till spelet
hitta en kille som hade typ samma fel och han startade bara om datorn sen funkade det.
Btw har du updaterat direct x och drivisarna på graffe korte ?
Ja jag har updaterat direct c och grafikkortet men funkar ändå inte
VickeMoberg skrev:Har du Shader på ditt grafik-kort då?
Har faktiskt ingen aning
sefio skrev:Drivrutinerna för grafikkortet är gamla och får det ostabilt viklket gör att spelet kraschar. uppdatera drivrutinerna och dra hem senaste patchen
Jag har updaterat grafikkortet, men var hittar jag senaste patchen då?
Patchen hittar du på deras hemsida. Hade också det problemet innan.. men det försvann av sig själv. Men det är säkert bara en patch eller någon saknad mapp. Så funkar det inte att ladda ner nyaste patchen så får du installera om spelet.
Förövrigt så tycker jag HoN är fruktansvärt obalancerat, vilket gör det till ett tråkigt spel. DotA is the shiet!
Fikon skrev:Patchen hittar du på deras hemsida. Hade också det problemet innan.. men det försvann av sig själv. Men det är säkert bara en patch eller någon saknad mapp. Så funkar det inte att ladda ner nyaste patchen så får du installera om spelet.
Förövrigt så tycker jag HoN är fruktansvärt obalancerat, vilket gör det till ett tråkigt spel. DotA is the shiet!
Heter Fikon3 på både HoN och battle.net
Okej ska söka men har aldrig spelat dota eller wc3 förut så jag har ingen aning om vad det går ut på heller
Fikon skrev:Patchen hittar du på deras hemsida. Hade också det problemet innan.. men det försvann av sig själv. Men det är säkert bara en patch eller någon saknad mapp. Så funkar det inte att ladda ner nyaste patchen så får du installera om spelet.
Okej ska söka men har aldrig spelat dota eller wc3 förut så jag har ingen aning om vad det går ut på heller