den gick så in i helvette, det kan jag lova er....gjorde 93km/h på mätaren när jag körde den sen om mätaren stämmer eller inte kan ju diskuteras men bra gick den. tillräckligt för att dra om bilar på 90vägen
har du provat med 100munstycket än johan? och hur blev lackeringen av röret? blev bra och fick du det klart innan regnet komm?
har du provat med 100munstycket än johan? och hur blev lackeringen av röret? blev bra och fick du det klart innan regnet komm?
Jag testade och köra med 100 munstycket idag, det funkade i början nät jag körde till crille och tillbaka, men sen när jag låtit den stå en stund ute så skulle vi köra igen och då varvade den ingenting knappt :S varvade ingenting på växlarna körde typ max i 20 km/h :S Tror du jag behöver mindre munstycke, för crille och jag kollade på tändstiftet då var det näst intill svart :S Tror du jag kan sätta dit 90 munstycke igen ?
De blir inget med Ktm bakkåperna o de eftersom jag inte orkar modda dit dem ^^ Men tror jag ska göra något annat med bakkåperna eftersom dem ändå är lite halvsönder ^^
Snacka om att jag hoppade till av avunsjuka asså! Tyckte den såg redigt snygg ut med kapade kåpor o Mk rör! (älskar kapade kåpor på Derbi:P)
Men funkar de röret bra till en orginal cylinder då? Har sj lita funderingar över det:P
DerbiDriver skrev:Snacka om att jag hoppade till av avunsjuka asså! Tyckte den såg redigt snygg ut med kapade kåpor o Mk rör! (älskar kapade kåpor på Derbi:P)
Men funkar de röret bra till en orginal cylinder då? Har sj lita funderingar över det:P
Lycka till!
Mvh DerbiDriver
Hehe kul att du gillade de! Ja det ska nog funka fin fint till Derbi
DerbiDriver skrev:Snacka om att jag hoppade till av avunsjuka asså! Tyckte den såg redigt snygg ut med kapade kåpor o Mk rör! (älskar kapade kåpor på Derbi:P)
Lycka till!
Mvh DerbiDriver
haha... tror du att du kommer att byta ut de till de Mk röret då?
Lycka till!
Mvh DerbiDriver
haha... tror du att du kommer att byta ut de till de Mk röret då?
Mvh
Vet inte ifall det är någon som säljer nåt mk sp
Hett ! Men skippa handskydden
Tack Hehe, vet inte . vad tycker ni andra :p själv tycker jag att den blir lite brutalare lr vad man ska säga me handtagsskydd ;D
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information