Vilka lameller?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
csKungeN ^
Elmoped

Vilka lameller?

Inlägg av csKungeN ^ »

Vilka lameller tycker ni jag skall köpa från Twostroke.se som håller sin kvalite och levererar prestanda? Till en Derbi Senda DRD Racing -05
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

teddan, kör han orginal eller med bara trimrör e de bara onödigt
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Re: Vilka lameller?

Inlägg av chifen »

csKungeN ^ skrev:Vilka lameller tycker ni jag skall köpa från Twostroke.se som håller sin kvalite och levererar prestanda? Till en Derbi Senda DRD Racing -05
Levererar prestanda är väl helt fel att säga ändå måste jag säga, och alla lameller håller väl sin kvalité, hur bra dens kvalité är en helt annan sak ;) Vad ska du köra för setup så kan jag rekomendera utifrån det, fullständigt onödigt att köpa dyrare än vad man behöver.
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
beckvall
F.D Moderator

Re: Vilka lameller?

Inlägg av beckvall »

chifen skrev:
csKungeN ^ skrev:Vilka lameller tycker ni jag skall köpa från Twostroke.se som håller sin kvalite och levererar prestanda? Till en Derbi Senda DRD Racing -05
Levererar prestanda är väl helt fel att säga ändå måste jag säga, och alla lameller håller väl sin kvalité, hur bra dens kvalité är en helt annan sak ;) Vad ska du köra för setup så kan jag rekomendera utifrån det, fullständigt onödigt att köpa dyrare än vad man behöver.
håller helt hållet med... jag kör MHR80r på org koppling men med MHR fjädrar och den håller jätte br inte ett slirnades.
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
Låst