Får inte trimma för farsan.. tro mig tjatat ihjäl mig, har fått till mig effektrör stage6 pro relica, pluggat. Nu kanske jag får köpa ny 50cc sport. Är det någon ide? vill ha bättre axx och starkare i mittpartiet. Eller så tänkte jag köpa ny variator och kopplingsklocka, blir det nån skillnad??
Den kommer bara gå sämre med ett pluggat effektrör... 50cc sport gör inte särskilt mycket, tjata dig till att få köra röret urpluggat istället
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
mathiis skrev:Får inte trimma för farsan.. tro mig tjatat ihjäl mig, har fått till mig effektrör stage6 pro relica, pluggat. Nu kanske jag får köpa ny 50cc sport. Är det någon ide? vill ha bättre axx och starkare i mittpartiet. Eller så tänkte jag köpa ny variator och kopplingsklocka, blir det nån skillnad??
plugga ur det kan du ju börja med innan du köper nya saker kommer bli stor skillnad!
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
mathiis skrev:Får inte trimma för farsan.. tro mig tjatat ihjäl mig, har fått till mig effektrör stage6 pro relica, pluggat. Nu kanske jag får köpa ny 50cc sport. Är det någon ide? vill ha bättre axx och starkare i mittpartiet. Eller så tänkte jag köpa ny variator och kopplingsklocka, blir det nån skillnad??
plugga ur det kan du ju börja med innan du köper nya saker kommer bli stor skillnad!
Han fick ju inte trimma?
vad skulle han annars göra med en sportcylinder?? Rama in den och hänga på väggen?
Som dom säger, en 50 cc sport är inte värt pengarna !!!
Vill du så hemst gärna trimma så är det ju att dra pluggen.
Sen om du vill byta vikter och så, eller om du har variatorring?
köp mallossis multivariator den ger bättre axx eller stylepros (samma sak) och kopplingklocka behöver du inte byta ger inget möjligtvis byta kopplingsfjädrar
Mycket tjatande om att 50cc inte gör någon skillnad, men sanningen är att det gör skillnad. Men förstås måste övriga uppsättningen på motorn vara rätt också. Men i gämförelsen med 70cc kan man uppleva en 50cc som en besvikelse, men är man bara ute efter det går lilla extra så är 50cc-sport ett alldeles utmärkt alternativ. Men får bättre topp och bättre acc, men inte att gämföra med 70cc.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
runners skrev:Mycket tjatande om att 50cc inte gör någon skillnad, men sanningen är att det gör skillnad. Men förstås måste övriga uppsättningen på motorn vara rätt också. Men i gämförelsen med 70cc kan man uppleva en 50cc som en besvikelse, men är man bara ute efter det går lilla extra så är 50cc-sport ett alldeles utmärkt alternativ. Men får bättre topp och bättre acc, men inte att gämföra med 70cc.
stämmer.. dock borde detta ligga i cylindertråden
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
föresten du sa att du inte fick ha kvar din 70cc? så finns det en 70cc cylinder från stage6 som ser ut som en orginal cylinder å de står tom 50cc på den som du kan köpa å lura dina föräldrar med.. den går inte riktigt lika bra som dem vanliga 70cc men de e ju mkt bättre än en 50cc...