ja det finns ingen olja i= är mjuk som fan ^^ dämpar går ibott när jag gör en stoppiebluerider94 skrev:är det ingen olja i? isåfall borde den väl va mjuk eftersom dämparna blir mjuka om packboxarna läcker och då sticker det ju ut olja.. så är den mjuk borde det kanske inte va det.. men en som är bra på att göra stopie skulle lära sig med din efter bara några test... men om du inte kan så är det väl ingen större skillnad kanske
det stog att du skulle fixa det ju så då antog jag att du menade att renovera hela gaffelnHashkakan skrev:det finns ingen olja eller packboxarc0nkas skrev:om du menar att du ska hälla i mer olja för att den ska bli hårdare kommer du spränga packboxarnapackboxarna är dåliga och oljan har runnit ur..
de var de ja menac0nkas skrev:det stog att du skulle fixa det ju så då antog jag att du menade att renovera hela gaffelnHashkakan skrev:det finns ingen olja eller packboxarc0nkas skrev:om du menar att du ska hälla i mer olja för att den ska bli hårdare kommer du spränga packboxarnapackboxarna är dåliga och oljan har runnit ur..