Tjena alla glada! Stuntar med en yamaha slider. sitter ett Leovince zx på den, inte krom! men det börjar bli lite fult.. inte rost! bara fult. funderar på vad jag kan göra. Lacka det svart eller slipa det. så vad tycker ni ?
Muffä skrev:De här behöver du inte ta i stuntforumet men, slipa ner de;) svart ser så... tråååk ut..
Visste inte vart jag skulle ta det men hur blir resultatet då ?
svart blir inte alls roligt... visst kan du få det bra lackat om du kan lacka men ser ändå så "enligt mig" fult ut.. Men har du gott om tid kan du ju slipa ser det och kanske polera det...
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Hashkakan skrev:om du bara slipa ner det så kommer det börja rosta rätt så lätt, men slipa ner det och sen lacka det svart.. kom ihåg att lacka flera ggr
man kan ta värmebeständig klarlack så håller det sig bättre
sorry för dubbel
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Hashkakan skrev:om du bara slipa ner det så kommer det börja rosta rätt så lätt, men slipa ner det och sen lacka det svart.. kom ihåg att lacka flera ggr
man kan ta värmebeständig klarlack så håller det sig bättre
sorry för dubbel
jag slipade ner mitt mk rör och sen polerade det så det blev en snygg "glans" typ, sen lackade jag med twostrokes svindyra värmebeständiga klarlack, blev skit bra! har haft röret så hela sommarn och jag har det på fortfarande och det har inte rostat alls så den klarlacken rekomenderar jag, absolut värt pengen
här är den: http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=3107