Riiikard skrev:
Hah okej .. JO Har hört att det låter mycket, säger alla..
Men känner en med Derbi DRD Malossi (Tror jag den heter ..) Med Turbokit + 13/53 Drev, går runt 100 km/h engilt hans digitala mätare, 87 km/h med mig på med .. Låter inte så mycket tyckte jag :S
nej de klart, men på med snabbgas så kan den nog göra 120 åtminstone, det absolut bästa och snabbaste effektröret är helt klart tk, ett underbart rör =)
Asså, jag vet inte hur fort den går i ÄRLIGA km/h .. bara på Mätaren, men den kanske går i 90 ..
nejdå, tror snarare den gör lite mer, ett tk kan man få upp i en bra bit över 100.
meanzick skrev:
nej de klart, men på med snabbgas så kan den nog göra 120 åtminstone, det absolut bästa och snabbaste effektröret är helt klart tk, ett underbart rör =)
Asså, jag vet inte hur fort den går i ÄRLIGA km/h .. bara på Mätaren, men den kanske går i 90 ..
nejdå, tror snarare den gör lite mer, ett tk kan man få upp i en bra bit över 100.
min roxon gjorde 110 (på mätarn) med (16/53) drev och tk high quality.. Dock ingen aning vad den kan ha gjort i ärliga.. men den har ju 16 drev fram (12 orginal och 53 bak(65 orginal) Jag säger inte att den gjorde 110 men det gick bra
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
meanzick skrev:
Han väger 90 och jag 85 Där Sprack de.. man kan la inte få upp den i 100km/h om man väger ~90 ^^
Riiikard skrev:
min roxon gjorde 110 (på mätarn) med (16/53) drev och tk high quality.. Dock ingen aning vad den kan ha gjort i ärliga.. men den har ju 16 drev fram (12 orginal och 53 bak(65 orginal) Jag säger inte att den gjorde 110 men det gick bra
Den borde la ha gjort eb bit över 100 iaf! Vaad .. Blev den int lite seg ?
låter inte SCR corse lika mycket om inte mer än TK?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
vet inte riktigt [b]Riiikard[/b]... Hm.. alltså har bara haft ett MK thrower själv så... dock har ju en kompisen haft både TK och gianelli och dom 2 lät ganska gött iaf det underliggande TK:t Dos Salidos
Muffä skrev:
Man kan säga när min kompis kommer med sin Derbi DRD med gianelli låter de som om någon ska skjuta ner dig med kulspruta För jä*la gött ljud:D
Haha .. Men blir man typ Döv eller ? Ringer i öronen efter ?
Nej då:D men annars om de skulle va så, äre ju bara köpa lite sånt där dämpar ull ^^ Men den låter för JÄKLA skönt asså:)
Muffä skrev:
Man kan säga när min kompis kommer med sin Derbi DRD med gianelli låter de som om någon ska skjuta ner dig med kulspruta För jä*la gött ljud:D
Haha .. Men blir man typ Döv eller ? Ringer i öronen efter ?
Nej då:D men annars om de skulle va så, äre ju bara köpa lite sånt där dämpar ull ^^ Men den låter för JÄKLA skönt asså:)
Kan det vara så att han har sportluft? isåfall så kan det bero på de...
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
MK Thrower låter som FAAAN! efter ett tag iaf när man har 70cc mm.. man kan inte köra utan hjälm eller om någen ligger bakom det e som att köra utan ljudämmpare >.<