Nej, vad jag har hört är det svårt och ganska dyra delar till ktms motor..CharlieCOm skrev:okey, vet du någon sida som säljer trim till just den här modellen? har en -01-TeddaN- skrev:Detta är jag inte säker på, men jag skulle inte tro det eftersom det är två olika motorer...
så om man köper rör och förgasare så ska det funka som det ska? eventuella moddarbluerider94 skrev:är det samma fäste till röret spelar det absolut ingen roll.. förgasaren hänger det bara på att den passa insuget.. men övriga delar inne i motorn passar nog inte
som koppling vev och sånt.. inte cylinder heller
att det är dyrt vet jag. Nu har jag blivit lite klokare, men tack för snabba svarbluerider94 skrev:cylinder och trimm till ktm motorn är sjukt dyrt! lammeller=1100kr cylinder=några 1000
men har ktm motorn samma fäste för röret som AM6 har så passar det ju.. men sen är det ju inte säkert om du köper ett överliggande att det passar in med ramen.. det kanske tar i något.. sen med underliggande bör det inte ta i något, men det är ju inte säkert men sen upphängningen kommer du nog få modifiera
Du har rätt, det är mycket som kan vara i vägen, den ska inte bara passa cylindern..bluerider94 skrev:cylinder och trimm till ktm motorn är sjukt dyrt! lammeller=1100kr cylinder=några 1000
men har ktm motorn samma fäste för röret som AM6 har så passar det ju.. men sen är det ju inte säkert om du köper ett överliggande att det passar in med ramen.. det kanske tar i något.. sen med underliggande bör det inte ta i något, men det är ju inte säkert men sen upphängningen kommer du nog få modifiera