Alexroxxy skrev:jo men det får bli senare bättre med pengar gör knappt inget i skolan ändå nu på slutkanten
fick kolla på film på nästan alla lektionerna idag =/
SO- bara satt oh chillade då läraren hade enskillt samtal med alla
NO- började kolla på "amargeddon"
SV- började kolla på "flugornas Herre" xD
elevens val - kollade på nästan hela ses,3 av litle britain (Y)
Alexroxxy skrev:jo men det får bli senare bättre med pengar gör knappt inget i skolan ändå nu på slutkanten
precis så man kan ju fan va hemma ist
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
precis så man kan ju fan va hemma ist
hehe aa, betygen satta idag ;P å nu ere bara att chilla
Ändra inlägget och rätta till det istället då, sen måste jag säga en sak att är det inte bättre du addar dom du pratar med i natt-tråden på msn och snackar där? Verkar bara som ni är ute efter att posthunta
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Ändra inlägget och rätta till det istället då, sen måste jag säga en sak att är det inte bättre du addar dom du pratar med i natt-tråden på msn och snackar där? Verkar bara som ni är ute efter att posthunta
-TeddaN- skrev:Ändra inlägget och rätta till det istället då, sen måste jag säga en sak att är det inte bättre du addar dom du pratar med i natt-tråden på msn och snackar där? Verkar bara som ni är ute efter att posthunta
Idag ska jag till Stockholm och sen till Riga med båt. Sen ska jag ta bussen eller nån träffar mig i Riga ! sen ska jag till "Vilnius Lithuanian " helt på min egen hand Jag har blivit stor XD
30dagar skrev:Idag ska jag till Stockholm och sen till Riga med båt. Sen ska jag ta bussen eller nån träffar mig i Riga ! sen ska jag till "Vilnius Lithuanian " helt på min egen hand Jag har blivit stor XD
Alexroxxy skrev:ja inget direkt va me polarna och festa litta. själv då?
Antingen fest med hos någon eller så är man en duktig pojke o följer med familjen till vänner/släkt o äter mat o skjuter raketer
Hoppa mer på 1:aom jag ska vara ärlig
klurrs_Derbi_drd_racing skrev:lite klantigt men så kan det gå om man bor i en liten stad o man är på fest o sen går ett varv på stan med gänget o så möter man sina föräldrar
Fast som sa inget förens jag kom hem dagen efter
Illa läge
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !