Jag undrar vad man kan göra på min Neos för att den ska axxa lite bättre, gå lite fortare (inte för fort har mycket poliser häromkring) och möjligtvis luckta mindre avgaser.
NeoD skrev:Jag undrar vad man kan göra på min Neos för att den ska axxa lite bättre, gå lite fortare (inte för fort har mycket poliser häromkring) och möjligtvis luckta mindre avgaser.
Jag är ju inte så king som alla andra på Mopeder.
All hjälp uppskattas.
Bytt vikter på den / dra pluggarna (köp en la black box)
NeoD skrev:Jag undrar vad man kan göra på min Neos för att den ska axxa lite bättre, gå lite fortare (inte för fort har mycket poliser häromkring) och möjligtvis luckta mindre avgaser.
Jag är ju inte så king som alla andra på Mopeder.
All hjälp uppskattas.
Lukta mindre avgaser? Finns ju 2t olja som luktar t.e.x jordgubb, om det nu var det du menade
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Eftersom han fruktar polisen så borde han inte dra luftpluggar och avgaspluggar då den kommer låta mer!
Eftersom han vill ha bättre axx, så är det inte mycket till hjälp med endast andra vikter. Enligt mig låter inte en moppe mycket mer om man drar luftpluggen
Eftersom han fruktar polisen så borde han inte dra luftpluggar och avgaspluggar då den kommer låta mer!
Eftersom han vill ha bättre axx, så är det inte mycket till hjälp med endast andra vikter. Enligt mig låter inte en moppe mycket mer om man drar luftpluggen
nej klart att den inte låter jätte mkt mer ...
låter bara lite annorlnda.. men tror inte polisen tänker på det.......
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
"gå lite fortare" Skrev han då kanske det räcker med variator vikter fjädrar m.m!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !