det är ju kanske inte den bästa och snabbaste men det är en ganska bra fiddy.
men kan inte tänka mig att du vill ha den värsta på marknaden så den är helt okej...
(punka på bakhjulet på bilden) kolla med han om han fixat det...
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
marcis kan inte bara skriva så du kan ju motivera varför du tycker det är en dålig fiddy...
eller bara säger du det och har ingen aning om den är bra...
(kanske bara lite luft på bilden xd men hör med han som säljer den)
precis den duger ju helt klart
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
Jag skulle inte köpa den fiddyn, även fast du kanske bara kör lite då och då så kommer den gå sönder lätt.. hade en sådan förut och den gick sönder nästan efter 2-3 veckor bara, skruvan lossande sadelöverdraget gick sönder osv..
Jag skulle hellre satsa på en beg pitpro eller workz , du kan få de rätt så billigt oxå och då äre kvalle på grejerna. Jag kör just nu en xpit sm 125 cc och den går riktigt bra och ingenting har pajat hittils så bara man sköter om grejerna behöver man inte ha en värstingfiddy för 10-15 k liksom:)
köpte en orion 150cc för 4 år sedan då den va begagnad innan det. Tror det är en -05.
Den har hållt hela tiden och kan säga att den är inte lugnt körd mycket bättre botten drag än vad det är i en 125a och liite större (gött om du är lång). så jag skulle köpt en sådan, kostar ca 6k ny
xps_martin skrev:köpte en orion 150cc för 4 år sedan då den va begagnad innan det. Tror det är en -05.
Den har hållt hela tiden och kan säga att den är inte lugnt körd mycket bättre botten drag än vad det är i en 125a och liite större (gött om du är lång). så jag skulle köpt en sådan, kostar ca 6k ny
xps_martin skrev:köpte en orion 150cc för 4 år sedan då den va begagnad innan det. Tror det är en -05.
Kan juh säga att den skulle jag aldrig ha köpt, du vet på vintern äre halt och då blir mkt sladd och spinn och då kommer den paja, jag hade en fiddy ifrån tws och den funka riktigt bra
Det bästa är ju att köpa en kvalitéts fiddy som är begagnad . Min Ten7 med ställbara upside down gafflar fram/bak , snakepit motor , Ace styre , Mikuni förgasare , oljekylare m.m kostade bara 6000 . Ett sjukt lågt pris men köpte av en 25åring som precis blivit pappa och inte ville dö i en fiddy krash längre haha . Det är HELT klart att rekomendera att göra så !!
millegustafsson_ skrev:Det bästa är ju att köpa en kvalitéts fiddy som är begagnad . Min Ten7 med ställbara upside down gafflar fram/bak , snakepit motor , Ace styre , Mikuni förgasare , oljekylare m.m kostade bara 6000 . Ett sjukt lågt pris men köpte av en 25åring som precis blivit pappa och inte ville dö i en fiddy krash längre haha . Det är HELT klart att rekomendera att göra så !!
Ja den såg mycket bättre ut eftersom det är kvalitets grejer . Men det är ju inge värsting grejor eftersom det bara är original alltihop och bara 110 . Men billig / ny / fin och bra . Skulle satsa på den om du bara vill gasa utan meck och inte vill ha tävlingshoj