Sha TSR, undrar om aprilia RX 125 funkar bra att köra på offroad och olika terränger som en vanlig cross eller nja kanske inte exakt som en cross men i alla fall att den duger och inte bryter ihop efter första hoppet :p
Ja men jag vill ha en cross som jag kan även köra på vanliga vägar, jag pendlar mycket runt på olika ställen och terräng, en sporthoj skulle inte funka så bra att köra i skogiga grus vägar :p
funderade oxå på KTM exc men den känns som om den inte ens är gjord för vanlig vägkörning, för vad jag vet så ska crossar köras på banor som ger motstånd, annars kommer den övervarva :p Eller äre bara att dreva upp bara lite grann? och vad mer borde göras för att göra den duglig för vardagsanvändning och sånt?
123loser skrev:funderade oxå på KTM exc men den känns som om den inte ens är gjord för vanlig vägkörning, för vad jag vet så ska crossar köras på banor som ger motstånd, annars kommer den övervarva :p Eller äre bara att dreva upp bara lite grann? och vad mer borde göras för att göra den duglig för vardagsanvändning och sånt?
klart de går att köra väg. Handlar bara om hur man kör. Men som kallepalle skrev så är de nog nästan bättre att satsa på fyrtakt...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever