-TeddaN- skrev:Du kommer tröttna tro mig, alla som har iphone säger att dom ångrar att du la ut så mkt på den mobilen.
Ångrar man sig över ett köp av en mobiltelefon så mycket att det kunde skadat ens personliga ekonomi bör man nog istället tänka över den.
Alla säger det inte alls, bara skitsnack.
Rabxorzz skrev:
Så är de alltid när man köper en ny grej, man hittar inte felen för man gillar den så mycket!
Det kommer komma =)
Haft iPhone över 1år och inte tröttnat än....
Det som är grejen med iPhone, du kan hela tiden uppdatera den med ny programvara och nya program. En Valfri Sonyericsson/Nokia lur tröttnar du ju på efter en vecka då de är så jävla stela och tråkiga.
Tror de är dags för mig med en ny mobil snart då jag får panik på mobiler som bara krånglar. minst 5 mp kamera och roliga funktioner (: samt bra batteritid och bekväm att smsa med. tips ?
meanzick skrev:Tror de är dags för mig med en ny mobil snart då jag får panik på mobiler som bara krånglar. minst 5 mp kamera och roliga funktioner (: samt bra batteritid och bekväm att smsa med. tips ?
W995 har jag och den funkar skit bra! finns mycket finesser 8.1mp kamera, och mycket minnesplats
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Tja grabbar frågan är vilken mobil är bäst Apple IPhone Eller Sony Ericsson Aino? Vad tycker ni?
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
tjena! ska köpa ny mobil och undrar vad det är för mobil den som liknar en iphone men det är ingen iphone...
kan tänka mig att det är nått mög men tänkte fråga om det är någon som har en sådan eller vet hur den är
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
jag vet inte hur aino:s kamera är men ni som säger att iphones kamera är asdålig så jävla mkt sämre kan den ju inte va...
jag tycker att iphones är skirbra
kanske drömmer men jag tycker den e bra
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
aeroxr08 skrev:jag vet inte hur aino:s kamera är men ni som säger att iphones kamera är asdålig så jävla mkt sämre kan den ju inte va...
jag kollade på båda mobilerna och ainos kamera är ung 99gånger så bättre och jag gillar att man får med en sån där blåtand klips som man kan sätta i vilka hörlurar som helst det lutar åt aino iaf men visst satio har jo 12.1mpx aino har 8.1 mpx och iphone har 3mpx så det är jäkla skillnad
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
aeroxr08 skrev:jag vet inte hur aino:s kamera är men ni som säger att iphones kamera är asdålig så jävla mkt sämre kan den ju inte va...
jag kollade på båda mobilerna och ainos kamera är ung 99gånger så bättre och jag gillar att man får med en sån där blåtand klips som man kan sätta i vilka hörlurar som helst det lutar åt aino iaf men visst satio har jo 12.1mpx aino har 8.1 mpx och iphone har 3mpx så det är jäkla skillnad
jaså aja jag tycker inte iphones är dålig men den är kanske klart sämre än aino
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
Så jag fattat sånna som gör recensioner, så är kvalliten på iphones kamera bättre än en "vanlig" mobil kamera med 3,2 px
Och mer än så behöver man ju egentligen inte, jag har dock inte sett hur ainons bilder ser ut! Men Sation tar riktigt fina bilder
Tja killar Vad säger ni om samsung m7600? den är riktigt musik baserad mobil skriv lite om ni har en sån
är ju nybörgare "
kamer funktionen blir sket seg om du fotar mkt ungefär som ett bildspel till slut jag tycker att hela mobile är i slowmo
är ju nybörgare "