Tv köp vilken bäst? "32"

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Zibb
Red Bull

Tv köp vilken bäst? "32"

Inlägg av Zibb »

Hej!

Jag ska köpa 32 platt TV och undrar vilken som är bäst med bild/ljud som är till hyffsat pris.

mellan 4000-5000:-

tack i förhand

Trevlig kväll!
Senast redigerad av Zibb den 6 december 2009, 21:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
klurrs_derbi_drd_racing
Farsans gamla zündapp

Inlägg av klurrs_derbi_drd_racing »

hd är en upplösning.
Medans plasma o LCD är två olika sätt och få fram bild
Derbi Drd Racing<3

kolla galleri (:
Painless
Elmoped

Inlägg av Painless »

köper moppe :D
Användarens profilbild
mowgli12345
Varnad
Kontakt:

Inlägg av mowgli12345 »

du väntar väl till mellandags rean? :D
MOWGLI

Checka SF2:n i galleri :)
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

kolla i en affär som säljer tv och där massa står uppradade så du ser vilken som har bäst bild.. sen är shark riktigt bra! kanske inte den prisklassen men det vet jag inte
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Painless
Elmoped

Inlägg av Painless »

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=385097

svensk företag som tillverkar sina apparater i Sverige :)
Tiepkoffeh
Elmoped

Inlägg av Tiepkoffeh »

Nesh, inte Shark :3 Köp en Samsung, eller ngt känt märke
Bild
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

va inne och kollade på elgiganten där det står typ 50 "tv:ar" och då var det en shark som va den bästa.. det sa även dom som jobbade där
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Painless
Elmoped

Inlägg av Painless »

kanske har bäst skärpa osv men när det kommer till att tv går sönder då kanske samsung är bättre på den biten :)

så köp ett svensk märka ska köpa mig en lg 22tum snart som jag ska ha till datorn och tv :D
sefio
Kinaraket

Inlägg av sefio »

Kolla på kontrasten och antalet Hz. du får inte mer än 1366x768 på en 32" tv. Dator skärmarna kickar ju Tv skärmar så hårt idag att det är löjligt, du får en 24" dator skärm som är grym för 2.500 medans du får betala minst 5000 för en dålig jävla 32" tv

Swedx kändes som en jävla scam med sina prislappar. Men är det sant så gå för en Swedx 42" då dom klarade full hd.
Bild
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

köp en sharp 32" full hd. jag har en sån fast 42" piano lack. skitsnygg å bra!
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Kolla på Netonnet.
Köpte en centrum där som funkar super.
Forumets nippertippa! Puss på er!
sefio
Kinaraket

Inlägg av sefio »

kan folk som inte vet nått snälla sluta svara, det förvirrar! plocka fram några Tv apparater du tkr om så ska vi avgöra vilken som är mest tv för pengarna!
Bild
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Tekniska data är inte allt, det gäller även handhavande, on-screenmenyer, mm, hur tydliga och lättfattliga dem är. Man skall inte behöva läsa igenom en mindre bibel till instruktionsbok för att fatta hur man ställer in t.ex. TV-kanalerna.

Centrum-en vi köpte för 4700 kr tror jag det var, är både lättanvänd och med lättfattliga menyer, det är minst lika viktigt som att den ger bra bild, man skall ju kunna ställa in skiten med.

Stökiga menyer kan driva en till vansinne.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

När vi köpte våran nya TV ( inte så länge sen ) så sa försäljaren att Panasonic var överlägset bäst på TV :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
crille93
2slow4u

Inlägg av crille93 »

Lyssna inte på försäljare!! Vissa försöker luras bara för att du ska köpa så dyr TV som möjligt.

För oss så var det så! Vi visste redan vilken TV vi skulle ha (en släkting hade en sån. Och nu var det rabatt på den och några andra) men när vi kom dit och skulle köpa så ville de lura på oss en som var lite dyrare (bilden var sämre också!). Men de hade fuskat också. De hade satt TV'n vi skulle köpa på så dålig bildingång som möjligt och den andra som var dyrare hade de satt på så bra bildingång som möjligt så man skulle köpa den dyrare.

Så lite inte helt på folket där :wink:
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Samsung är också ett bra allternativ, vi har haft 2 i rad och dom är väldigt prisvärda måste jag säga! :wink:
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

crille93 skrev:Lyssna inte på försäljare!! Vissa försöker luras bara för att du ska köpa så dyr TV som möjligt.

För oss så var det så! Vi visste redan vilken TV vi skulle ha (en släkting hade en sån. Och nu var det rabatt på den och några andra) men när vi kom dit och skulle köpa så ville de lura på oss en som var lite dyrare (bilden var sämre också!). Men de hade fuskat också. De hade satt TV'n vi skulle köpa på så dålig bildingång som möjligt och den andra som var dyrare hade de satt på så bra bildingång som möjligt så man skulle köpa den dyrare.

Vi jämnförde dom som hängde på väggen, och jag höll faktiskt med försäljaren ( den gången ) den hade betydligt bättre färg och ljud !
Årets Styrelsemedlem 2013
sefio
Kinaraket

Inlägg av sefio »

crille93 skrev:Lyssna inte på försäljare!! Vissa försöker luras bara för att du ska köpa så dyr TV som möjligt.

bildingång= Upplösning?

Och vilka som gör bäst tv apparater är en smak fråga som Aerox och Speedfight. Senda och RRX, ja ni förstår
Bild
Användarens profilbild
Schleet
Elmoped

Inlägg av Schleet »

DEA!! skrev:

Vi jämnförde dom som hängde på väggen, och jag höll faktiskt med försäljaren ( den gången ) den hade betydligt bättre färg och ljud !
En sak du då kanske inte visste, var att dom drar alltid ner kontrasten på de "billigare" så man ska dra sej mot dom dyrare varianterna.
Zibb
Red Bull

Inlägg av Zibb »

jag har tänkt mig LG eller samsung.

Men frågan är vilken man ska välja :roll:
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.

Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Användarens profilbild
aeroxr08
Varnad
Kontakt:

Inlägg av aeroxr08 »

Zibb skrev:jag har tänkt mig LG eller samsung.

Men frågan är vilken man ska välja :roll:
nene inte sånt pisss
bang&olufsen riktigt fina grejor :D
(jävligt billiga också) ;)
ne men jag tycker att du ska ta en samsung
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3

ta gärna en titt i mitt galleri :D
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker ;)
Användarens profilbild
Alexroxxy
Elmoped

Inlägg av Alexroxxy »

Philips 37 tum har jag funkar fint
Skriv svar