men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
Kom hem nyss har vart med folk o kollat lite film har vart på am korts utbildning i dag haha äntligen snart får man köra utan att mamma blir för sur hela tiden haha snart så!
"Drag me to hell" eller "Paranormal Activity" tycker jag helt klart är värt att kolla "Paranormal Activity" är kanske lite seg i början, men den blir bara bättre och bättre (: var nyss och kollade den på bio
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
Alltså förstå att typ gå ner o ta ett glas vatten sen när du tänder sitter det en snubbe och bajsar mitt i köket ;D
Oh dubbelpost blev det visst
Senast redigerad av eggi den 8 november 2009, 01:51, redigerad totalt 2 gång.
är ju nybörgare "