Ropen94 skrev:Tms/ baotian/ ....... Har precis lika dana motorer skillnaden är att TMS har dåligare kvalitet än Baotian (dom är billigare)
Vad är det tänkt som du ska göra?
En 4 takt som sport har max 3 hk så att du vet = inget
HAHAHAHAHHAH är exakt samma mopeder bara olika dekaler, men visst dekalerna kanske håller bättre kvalité på baotian
Jag förstår inte hur roligt det kan vara att håna någon som gjort/skrivit fel. Istället för att vara tyken/uppkäftig kan du väll svara "normalt" på frågan? Du tjänar inte precis något till att vara kaxig, om du nu tyckte det var så kul så skratta för dig själv!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Ropen94 skrev:Tms/ baotian/ ....... Har precis lika dana motorer skillnaden är att TMS har dåligare kvalitet än Baotian (dom är billigare)
Vad är det tänkt som du ska göra?
En 4 takt som sport har max 3 hk så att du vet = inget
HAHAHAHAHHAH är exakt samma mopeder bara olika dekaler, men visst dekalerna kanske håller bättre kvalité på baotian
Jag förstår inte hur roligt det kan vara att håna någon som gjort/skrivit fel. Istället för att vara tyken/uppkäftig kan du väll svara "normalt" på frågan? Du tjänar inte precis något till att vara kaxig, om du nu tyckte det var så kul så skratta för dig själv!
Andledning till mitt ganska uppnosiga beteende va att han rättade nån med fel fakta själv!
sefio skrev:
Andledning till mitt ganska uppnosiga beteende va att han rättade nån med fel fakta själv!
Och då ska du skratta ut han? Då tycker jag du borde skriva vad han har skrivit fel istället
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
-TeddaN- skrev:Jag förstår inte hur roligt det kan vara att håna någon som gjort/skrivit fel. Istället för att vara tyken/uppkäftig kan du väll svara "normalt" på frågan? Du tjänar inte precis något till att vara kaxig, om du nu tyckte det var så kul så skratta för dig själv!
Och då ska du skratta ut han? Då tycker jag du borde skriva vad han har skrivit fel istället
tjenare ! jag ska köpa en underkåpa till min i kawa-grön men jag hittar inget bra ställe att köpa .... jag har kollat på twostroke men dom sålde dom såå dyrt ... så finns de billigare någonstans?
HOLMGR3NARN skrev:tjenare ! jag ska köpa en underkåpa till min i kawa-grön men jag hittar inget bra ställe att köpa .... jag har kollat på twostroke men dom sålde dom såå dyrt ... så finns de billigare någonstans?
tjenare ! jag ska köpa en underkåpa till min aerox i kawa-grön men jag hittar inget bra ställe att köpa .... jag har kollat på twostroke men dom sålde dom såå dyrt ... så finns de billigare någonstans?
HOLMGR3NARN skrev:tjenare ! jag ska köpa en underkåpa till min aerox i kawa-grön men jag hittar inget bra ställe att köpa .... jag har kollat på twostroke men dom sålde dom såå dyrt ... så finns de billigare någonstans?
Twostroke har ju grattis frakt nu så den är kannke lite billigare i längden
Men kolla på cykelkraft
HOLMGR3NARN skrev:tjenare ! jag ska köpa en underkåpa till min aerox i kawa-grön men jag hittar inget bra ställe att köpa .... jag har kollat på twostroke men dom sålde dom såå dyrt ... så finns de billigare någonstans?
Men kolla på cykelkraft
vad jag förstår på cykelkraft så finns den bara i svart färg
Men kolla på cykelkraft
vad jag förstår på cykelkraft så finns den bara i svart färg
tjaa jag sitter här nu e sugen o beställa lite till moppen på easyparts.nl sen såå kollade jag igenom nå köpvilkor o dåå stog det Alla priser är reseravation för prisförhöjningar ....... å va menas med det??
HOLMGR3NARN skrev:tjaa jag sitter här nu e sugen o beställa lite till moppen på easyparts.nl sen såå kollade jag igenom nå köpvilkor o dåå stog det Alla priser är reseravation för prisförhöjningar ....... å va menas med det??
att dom kan höja priserna på varorna
men om du beställt och dagen efter ser du att priserna höjts kan du vara lugn - du borde ändå har fått varrna till de tidigare priset!
Var kan man köpa 17.5mm Dellorto, asså en sådan som man bara byter ut, dvs ändrar inte massa skit utan bara byter ut mot en större helt enkelt!
Har 14mm nu.
cykelkraft twostroke rinab mopshop easyparts i princip över allt där det finns moppe delar men dock MÅSTE du NÄSTAN ALLTID bestycka om den(byta munstycke) eftersom större förgasare=mer bensin o har du otur så får den för mycket bensin har du tur så går den bra som den är
michaelzwe skrev:en kompis undrar vart kan man köpa kickderv och kickaxel till en tgb akros han har tittat på de flesta sidorna men hittar inget
Krisar de så får man gå till en återförsäljare och beställa, de ä oftast lite dyrare än från hemsidor men är de det enda alternativet så får man leva med det.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever