Hej, min Derbi Senda lär gå i ungf. vadå med denna setup:
70cc MK SP 21mm D'o MK Thrower <----- riktigt osäker om detta rör lär funka särskilt bra men har det hemma så man kan ju alltid testa Motoforce Evolution Racing MK ProRace lameller+ fjädrar Sportluft Munstycke såååklart drevning 12/48 Ostrypt CDi
[quote="norzken"]Hej, min Derbi Senda lär gå i ungf. vadå med denna setup:
[b]70cc MK SP[/b]
[b]21mm D'o[/b]
[b]MK Thrower[/b] <----- riktigt osäker om detta rör lär funka särskilt bra men har det hemma så man kan ju alltid testa
[b]Motoforce Evolution Racing[/b]
[b]MK ProRace lameller+ fjädrar[/b]
[b]Sportluft[/b]
[b]Munstycke såååklart[/b]
[b]drevning[/b] 12/48
[b]Ostrypt CDi[/b][/quote]
105 me axx.
Min fläkt vespa toppade 105, med jäääla axx 8) hade fetportad malossi 70, 26 förgasare, sportfilter, portat block, malossi topp, svarvd av mej. lättat svänghjul, vikter olika.:p reeds, insug, s6pr.
norzken skrev:Hej, min Derbi Senda lär gå i ungf. vadå med denna setup:
70cc MK SP 21mm D'o MK Thrower <----- riktigt osäker om detta rör lär funka särskilt bra men har det hemma så man kan ju alltid testa Motoforce Evolution Racing MK ProRace lameller+ fjädrar Sportluft Munstycke såååklart drevning 12/48 Ostrypt CDi
Jag skulle tippa på mellan 100-110, men med ett mer passande rör så kommer den göra mer
Jag skulle tippa på mellan 100-110, men med ett mer passande rör så kommer den göra mer
Precis köp ett metrakit SP så kommer du märka skillnad!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Jojo det vet jag, men har ju ett Thrower på nu men om jag vill att den ska gå riktigt fint kanske jag investerar i ett SP senare men det verkar ju som att det lär gå framåt iaf med Thrower till SP
DEA!! skrev:
Jojo det vet jag, men har ju ett Thrower på nu men om jag vill att den ska gå riktigt fint kanske jag investerar i ett SP senare men det verkar ju som att det lär gå framåt iaf med Thrower till SP
den gör nog inte mer än 100 med det röret.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Tjaa min kompis har en Rieju drac 02 , vad kommer den gå i urpluggad ,12/52,75 munstycke? vi är lite osäkra för hans mätare spökar men jag gissar på 70-80 har jag rätt?
mvh fabbe
fabbbe skrev:Tjaa min kompis har en Rieju drac 02 , vad kommer den gå i urpluggad ,12/52,75 munstycke? vi är lite osäkra för hans mätare spökar men jag gissar på 70-80 har jag rätt?
mvh fabbe
Ja någon stans där imellan lär han hammna!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
fabbbe skrev:Tjaa min kompis har en Rieju drac 02 , vad kommer den gå i urpluggad ,12/52,75 munstycke? vi är lite osäkra för hans mätare spökar men jag gissar på 70-80 har jag rätt?
mvh fabbe
mvh fabbe