Vilket rör är bäst av: pro replica, LeoVince handmade TT eller Technigas next R om jag ska ha så bra topphastighet som möjligt??-TeddaN- skrev:Runt 70-75 + -Speedy 2 skrev:Vad kommer min speedfight göra med denna setup:
Dragen v-bricka
Lättare vikter, 7.5g
Stage 6 ostrypt CDI
Stage 6 pro replica rör, urpluggat
Perfekt munstycke, såklart
Tacksam för bra svar
Proreplica skulle jag troSpeedy 2 skrev:Vilket rör är bäst av: pro replica, LeoVince handmade TT eller Technigas next R om jag ska ha så bra topphastighet som möjligt??-TeddaN- skrev:Runt 70-75 + -Speedy 2 skrev:Vad kommer min speedfight göra med denna setup:
Dragen v-bricka
Lättare vikter, 7.5g
Stage 6 ostrypt CDI
Stage 6 pro replica rör, urpluggat
Perfekt munstycke, såklart
Tacksam för bra svar
vilket yasuni?FilipNordlund skrev:Vad tror ni att Min vivacity kommer gå med:
Malossi70cc
Yazuni
19mm förgasare
Sportluftilter
Multivariator
HÅrdare kopplingsfjädrar
Malossi rem
Boostbootle
Max 75Jierexx skrev:TMS Classic -09 (4-takt)
Setup:
Bikenet 72cc kitet med störe top + kam
- http://www.bikenet.se/produktinfo.asp?id=469&katid=7
Nya variator viktet
Munstycke
Sport luftfilter
Större förgasare
- http://www.bikenet.se/produktinfo.asp?id=402&katid=15
Dra alla strypningar
Trimcdi
- http://www.blocket.se/vasternorrland/Ba ... m?ca=9&w=1
bluerider94 skrev:kymco zx
polini corsa 70cc
doppler s3r
19/21 mm förgasare
polini speed koppling och någon kopplingsskål
och någon fin variator om jag hittar något som passar.
nytt insugskit med bättre membran
vad kommer den göra?
den går upp i dom hastigheterna med ett urpluggat effektrör tilsammans med polini sport 70cc. ALDRIG med ett pluggat orginalrör och med v-brickan kvar.FilipNordlund skrev:Nej, När en kompis bara testade med bytt vev och 70cc gick hans moppe upp i 85 så, Jag tror ine att det är helt omöjligt att få upp den i 85 -90 som den är nu
om han skriver polini 70cc så måste man anta att det är 70cc psort oportad. och jag tror inte, jag vet att den aldrig gör dom hastigheterna du säger.FilipNordlund skrev:okej, du får tro vad du vill beror ju på vad han har för 70cc med! Om den är portad eller inte!!
Dra v-ringen och köp ostrypt cdi så kommer den nog upp i 85-90 med 70cc. Men inte utan det eller trimrör!hw.q1 skrev:vill inte ha effektrör pga polis, man kan inte alltid flyyr från polis t.ex när man tanka typ...FilipNordlund skrev:85-90 byt rör så komer den ge mer effekt.
men säkert att den kommer gå 85-90?
andra alternativet med 70 cc:nnot-gay skrev:vad kommer ge högst topp fart?? det är till en aerox
Yasuni z, dragen v-ring, ny variator, dragen skorsten och bra inställd med kopplings fjädrar, vikter,munstycke eller
Stage 6 sport pro 70cc med stage 6 replica rör, 17.5mm förgasare, ny variator, dragen v-ring, dragen skorsten och bra inställd med kopplings fjädrar, tryckfjädrar, vikter,munstycke??
det är en eu?not-gay skrev:oki härligtjag tänker nog inte köpa 19mm för jag har en 17.5 liggande hemma så
men hur fort kommer den gå med alternativ 2 alltså den med 70cc ??