jag har en 12 tums bas som drivs av ett slutsteg, kan jag ha en till tolva som jag pluggar in i slutsteget( kmr ngt gå sönder) ??? om båda är på 800watt

jaha du menar så förstog inte frågan riktigtPekkari13 skrev:kmr de spela sämre elr lite bättre ??bensinskalle skrev:går men de kommer spela klent.
No no no. De kommer spela betydligt sämre, både i volym o kraft. Ja testade själv på mitt tvåkanals att plugga in en extra och de var betydligt sämre än innan.Pekkari13 skrev:aha men är det värt att köpa en till bas då??beckvall skrev:jaha du menar så förstog inte frågan riktigtPekkari13 skrev: kmr de spela sämre elr lite bättre ??jo den kommer spela sämre men ändå mer för du kör ju med 2 basar.
Köp inte mds, deras serie med lägre pris sugerköp ett steg från BRL eller www.mds.se skulle lita på dom mkt bättre. eller köp detta MKT bra steg! http://www.dbakuten.se/detail-item_id-16306
beror på rms:en, effekt under belastning.hyper-RRX skrev:men om man har ett 800w slutsteg och 2 st 400w basar de spelar väl bättre än en?