Boost3 är en mycket intressant person... Rätt kunnig, absolut, men han har också lite egna idéer om hur saker ska göras som jag inte riktigt håller med om.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
DEA!! skrev:Sen är väl Henry här på forumet oxå kunnig om det ?
Ja tror inte han portar Men rätta mig om ja har fel
Boost3 är en mycket intressant person... Rätt kunnig, absolut, men han har också lite egna idéer om hur saker ska göras som jag inte riktigt håller med om.
Nä kanske inte men lite vett måste han ha eftersom han lyckades finfint me min topp, och hans xr660turbo ä inte så dum
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Ja och nej. Aluminium är mjukare vilket gör att det är lättare att bearbeta, men det det kan dega fast på slipstiften och nicasilet kan vara lite besvärligt att få bra. Både aluminium och gjutjärn har sina fördelar alltså.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Erik_ skrev:Ja och nej. Aluminium är mjukare vilket gör att det är lättare att bearbeta, men det det kan dega fast på slipstiften och nicasilet kan vara lite besvärligt att få bra. Både aluminium och gjutjärn har sina fördelar alltså.
Vilka fördelar/nackdelar har en gjutgjärn?
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Ta steget själv prova på, Det är ju en billig cylinder, Du behöver inte mata bort hur mcyket som helst, om du inte är helt jävla värdelös på å skruva.
googla "Den lille ligisten" på google.se där mkäter man kanaler, portningar avgasporten osv. skriver in det väljer lite gran osv.sen kommer det fram hur mycket man ska porrta/slipa, skriv ut det och rita på cylindern sen är det bara prota.
110cc-shopper skrev:Ta steget själv prova på, Det är ju en billig cylinder, Du behöver inte mata bort hur mcyket som helst, om du inte är helt jävla värdelös på å skruva.
googla "Den lille ligisten" på google.se där mkäter man kanaler, portningar avgasporten osv. skriver in det väljer lite gran osv.sen kommer det fram hur mycket man ska porrta/slipa, skriv ut det och rita på cylindern sen är det bara prota.
det kan du göra men se då till att ha en reservcylinder i fall att det går helt galet men hade jag varit du hade jag lämnat den till ngn
Nä kanske inte men lite vett måste han ha eftersom han lyckades finfint me min topp, och hans xr660turbo ä inte så dum
Naee förresten han kanske bara match-portar
Ja det är vad det står på hans signatur iaf, men behöver inte vara han som gör det
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !