Hjälp för värdet?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Tiepkoffeh
Elmoped

Hjälp för värdet?

Inlägg av Tiepkoffeh »

Hej, jag har tänkt att sälja min moppe nu, har hittat en awesome A traktor och vill ha sålt min moppe snabbt. Men är osäker vad jag får för den.

Det är en Derbi Senda Extreme SM 2006 Röd/svart
Har precis köpt ny baklampa och inugsgummi, Jag har 1 trimmrör och 1 lagligt rör. Ny cylinder precis inkörd. Bara en liten repa på bakkåpan och lite lack har följt med ett klistermärka som den förra ägaren dragit bort, syns bara på nära håll för det där under är svart med. Väldigt fina däck med mycket bra mönster. Ej buskörd och motorn funkar som alltid, Startar på första kicken alla gånger. Skylten inflyttad och ett kromat Cannabis löv i hjulhuset (:3) tvättar och waxar den ofta men inte lika mycket ny eftersom den blir smutsig varje dag jag kör till skolan. Ska i alla fall tvätta den innan jag lägger upp bild på annonsen. Kanske lite svårt att bedöma utan någon bild men har ingen bra D: Köpte den för 17500kr och den hade då gått 810mil nu har den gått 940 mil. Den är i samma skick som jag köpte den och då var den fin :D Samma skick med :3
Cylindern kostade 2800kr och röret 2355kr. Några pris idér? Kan skaffa bild imorrn om jag orkar tvätta den 100% imorrn :D
Bild
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Tiepkoffeh
Elmoped

Inlägg av Tiepkoffeh »

Oj, ska jag bara göra en ny då? och lämna denna för att låsas?

Nu ligger den där istället :D
Bild
Låst