Tjena, skall nu köpa en crosshjälm och vet inte vilken jag vill ha :s
Kan ni länka vilka som är snygga.
Den skall vara vit, svart eller ljusgrön och kosta under 2000kr.
Tacksam för snabba svar !
En polare till mig har en likadan, snygg men ganska tråkig hjälm. Och nej den ser inte bara tråkig ut på bilden, även i verkligenheten. Ska du ha en cool/snygg hjälm, välj en med mkt glada färger!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
ja som teddy sa.. dom ser inte roliga ut i verkligheten heller.. massa motiv i ett så det är bara rörigt och man ser inte vad det är.. lite tråkig färg också
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
En polare till mig har en likadan, snygg men ganska tråkig hjälm. Och nej den ser inte bara tråkig ut på bilden, även i verkligenheten. Ska du ha en cool/snygg hjälm, välj en med mkt glada färger!
den va skitsnygg ju :O
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
den va skitsnygg ju :O
Den är ju inte ful, men lite trist färgval. Men smaken som baken, som b*gen sa
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
jag gillar den inte direkt.. tråkig färg och allt är så rörigt på den.. man får sitta och stirra på den i några minuter för att se vad som är på bilden
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"