Lustgas ger mer effekt genom att man kan förbränna mer bränsle när lustgasen tillsätts, eftersom lustgas innehåller syre. Att bara tillsätta lustgas som detdär skräpet gör leder bara till att motorn går magert och risken att den skär eller havererar på något annat av de sätt mager gång brukar kunna orsaka är rätt hög.
Ett ordentligt lustgassystem innehållet en lustgastub som innehåller åtminstone något kilo gas, och bränslepump och samtliga andra delar som behövs för att tillsätta en noggrant justerbar mängd bensin till gasen. Allt annat är skräp.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Honkan skrev:Tycker det bara är jobbigt och idiotiskt när folk skriver såna där inlägg, förstör inte forumet!!!
Vet inte riktigt vad man får ut av det, respekt? NEJ!
Tror han ville håna min setup för vara klen och oseriös. ger dock blanka fan i vad han tkr och tkr han kan hålla käften tills han kmr med nått bättre och kan säga det framför mig irl
Honkan skrev:Tycker det bara är jobbigt och idiotiskt när folk skriver såna där inlägg, förstör inte forumet!!!
Vet inte riktigt vad man får ut av det, respekt? NEJ!
Tror han ville håna min setup för vara klen och oseriös. ger dock blanka fan i vad han tkr och tkr han kan hålla käften tills han kmr med nått bättre och kan säga det framför mig irl