crille93 skrev:Har träffat en tjej på internet och hon bor i samma stad som mig och jag tycker att hon är ashärlig! Men jag vill börja träffa henne på riktigt men vet inte vad man ska göra!? Hjälp någon ^^
fråga om hon vill hitta på något någon dag helt enkelt
min flickvän har åkt till chile i två månader idag, hur ska jag klara mig ? ;o
Vag gör din flickvän i chile? Ursprung? Är nämligen halft chilensk
crille93 skrev:Har träffat en tjej på internet och hon bor i samma stad som mig och jag tycker att hon är ashärlig! Men jag vill börja träffa henne på riktigt men vet inte vad man ska göra!? Hjälp någon ^^
ta saken i egna händer =) ?
hahaha wööörd men inte lika bra
mowgli12345 skrev:
meanzick skrev:
Vag gör din flickvän i chile? Ursprung? Är nämligen halft chilensk
volvo_adde skrev:Mjo vill ju träffa henne men har kommit emmelan saker å nu bråkar vi, å då tänkte jag om de kan bero på att vi inte träffats på länge att de blir så?
loool:S jag måste träffa min tjej inom en vecka annars sitter jag på toa innan jag får F**** ;O Skämt osido men 3veckor DAMN!
HAHAHAHAHAHA, ne men 3 veckor fyfan :O
ja, men seriöst så är man ju beroende av att träffa henne =) så tre veckor skulle ta död på mig
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
blir så jävla sur, flickvännen är i chile och nu går massor och säger att jag håller på med hennes bästa kompis och att hon raggar på mig
jag är också väldigt bra kompis med henne, hon bor nära mig och det blir till att vi är med varandra ibland då det inte bor några andra här ute på landet sen vet även alla, att hon gillar en helt annan. fyfan
Tjej= tidsfördriv som är bra till en början, sen kommer problemen allt går åt helvete å man går ner i en svacka så man mår piss som fan precis som knark å det klarar man sig bäst utan.
volvo_adde skrev:Tjej= tidsfördriv som är bra till en början, sen kommer problemen allt går åt helvete å man går ner i en svacka så man mår piss som fan precis som knark å det klarar man sig bäst utan.
volvo_adde skrev:Tjej= tidsfördriv som är bra till en början, sen kommer problemen allt går åt helvete å man går ner i en svacka så man mår piss som fan precis som knark å det klarar man sig bäst utan.
Ja vart ska jag åka från pålsboda om jag ska gå på trevliga fester och träffa en trevlig tjej? Har typ fått den här oturen att alla har spridit rykten om mig allt möjligt som inte är sant. Vill bara träffa några som jag aldrig träffat förut.
markus13 skrev:Ja vart ska jag åka från pålsboda om jag ska gå på trevliga fester och träffa en trevlig tjej? Har typ fått den här oturen att alla har spridit rykten om mig allt möjligt som inte är sant. Vill bara träffa några som jag aldrig träffat förut.
jag har en helt underbar flickvän och hon har inte stuckit änn 3 mån för ca en vecka sen
men jag måste ju fixa julklapp till henne vad tkr ni att jag ska fixa åt henne en mikuni 24mm fögg kanske? nä men jag har tänkt på ett par hörlurar men hur fint är det då? hon har sagt att hon vill ha såna men vad kan jag annat ge?
Jag bjuder på stavfel
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.
blackmasai skrev:jag har en helt underbar flickvän och hon har inte stuckit änn 3 mån för ca en vecka sen
men jag måste ju fixa julklapp till henne vad tkr ni att jag ska fixa åt henne en mikuni 24mm fögg kanske? nä men jag har tänkt på ett par hörlurar men hur fint är det då? hon har sagt att hon vill ha såna men vad kan jag annat ge?
Jag bjuder på stavfel
det enklaste är ju att köpa typ halsband, smycke,parfym eller nått i den stilen
vet inte hur mkt du ska lägga på henne men
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
markus13 skrev:Ja vart ska jag åka från pålsboda om jag ska gå på trevliga fester och träffa en trevlig tjej? Har typ fått den här oturen att alla har spridit rykten om mig allt möjligt som inte är sant. Vill bara träffa några som jag aldrig träffat förut.
langa nummer så ringer jag upp hallsberg är väl inte alls långt?
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!