Inte riktigt som on/off.Magnet skrev:jo, men är det möjligt att komma över detta förprogrammerade varvtal vid extremt låg belastning, som att ha mopeden på centralstödet eller köra i en brant nerförsbacke eller är det mer som on/off när detta varvtal uppnås?
150-300V in till tändspolen gäller för CDI-system. Något man kan upptäcka om man pillar på fel kablar med motorn igång...HasSse666 skrev:4.Tändspolen omvandlar inkommande spänning (ca 12 Volt) till en spänning på ca 15000 Volt
Helt rätt fel av mig läs mer här Wikipedia då lärde man sig något idag oxåErik_ skrev:150-300V in till tändspolen gäller för CDI-system. Något man kan upptäcka om man pillar på fel kablar med motorn igång...HasSse666 skrev:4.Tändspolen omvandlar inkommande spänning (ca 12 Volt) till en spänning på ca 15000 Volt
fast än jag vet att jag har för lätta vikter fick jag lite bättre koll på hur jag skall göra för att få ut mesta möjliga, fin fin guideHasSse666 skrev:Du har balanserat din variator fel
Kolla denna tråd balansera din CVT
mmm, jag har ifs funderat över det också, men med 104 i så "bluddrar" den.sefio skrev:förlitet munstycke.