Det är inga från Twostrokerider som håller i några meets.Kajtak skrev:Tjena, jag och en polare ska förmodligen åka på de flesta meetsen vi kan.
så tänkte ni som håller i det eller vet om meets, kan posta alla stora o seriösa meets här tid plats osv..
Thx
du har visst inte läst riktigtDaanne skrev:Det är inga från Twostrokerider som håller i några meets.Kajtak skrev:Tjena, jag och en polare ska förmodligen åka på de flesta meetsen vi kan.
så tänkte ni som håller i det eller vet om meets, kan posta alla stora o seriösa meets här tid plats osv..
Thx
Aldrig hört talas om hans meets. Dom mer stora seriösa meetsen ABG meet , Göteborg och Karlstad Raceway.stunt_pojken^^ skrev:du har visst inte läst riktigtDaanne skrev:Det är inga från Twostrokerider som håller i några meets.Kajtak skrev:Tjena, jag och en polare ska förmodligen åka på de flesta meetsen vi kan.
Thx
edit det är visst folk ifrån tsr som håller i meet
t.ex. skåningens-handelsbod
Förfarande ett meet och det var de han ville ha svar på.Daanne skrev:Förr så var det mer seriöst och de 2 senaste åren så har det varit jävligt oseriöst och glest med folk.-TeddaN- skrev:Hur menar du då?Daanne skrev: Brodalen är ute nu förtiden
Brodalen är ute ur leken för tillfället men klart att den kan komma tillbaks.Skåningens-handelsbod skrev:Sa nån att Brodalen var ute ur leken?
Är det definitivt inte, kommer att mer aktivt än nånsin tidigare under 2010.
Finns långt gångna planer inför 2010 so definitivt kommer att sätta avtryck i moppehistorien.
Något off topic...Skåningens-handelsbod skrev:Här är det mer stressigt och troligen för tight med meetings.
Nyinflyttad i hus och med ziljoner saker att ta i, trädgården, inne i huset, mm, hur mycketr som helst.
Hojarna står o gonar sig i garaget,långt borta ifrån klåfingriga "nmysvenskar" och diverse annatr bus frånm förorten. finns så klart idioter här ute med, men dem har i alla fall vett att låta bli att tafsa på rena specialbyggen som typ hela moppesverige kan härleda vem som äger den.
Sitter franför den varma goa vedspisen och bara myser så gott, under nästa vecka skall väl Mr Blackie med skicka ut lite brösttoner.
även om verktygstjuvarna till idioter sinkat mig en hel del.
Där det nu finns fakta i fallet som kommer att leda till åtgärder somliga kommer att få svida för.
om dem trodde att deras tilltag skett obesett så har dem fel. Jag vet t.o.m. namnen på dem pappskallarna, så åtgärder kommer att vidtagas omgående.
Nä, nu ut och se vad lokala pizzerian har att erbjuda mig i pizzaväg!
tack tack jag möter upp er vid skogskyrkogårdenabk skrev:Det är ~95 personer på listan, rätt många som ska till Marathonträffen i år!nasse_89 skrev:någon som ska till Frihamnen Marathon 5/6-10 jag kommer nog dra på den de va flera år sen jag va på moppe meets kommer nog bli grymt dära
Kommer bli grymt, varmt välkommen!
Med det sagt att jag knappast kommer hinna med träffar och meetings, kommer att ha fullt upp med annat.abk skrev:Något off topic...Skåningens-handelsbod skrev:Här är det mer stressigt och troligen för tight med meetings.
Nyinflyttad i hus och med ziljoner saker att ta i, trädgården, inne i huset, mm, hur mycketr som helst.
Hojarna står o gonar sig i garaget,långt borta ifrån klåfingriga "nmysvenskar" och diverse annatr bus frånm förorten. finns så klart idioter här ute med, men dem har i alla fall vett att låta bli att tafsa på rena specialbyggen som typ hela moppesverige kan härleda vem som äger den.
Sitter franför den varma goa vedspisen och bara myser så gott, under nästa vecka skall väl Mr Blackie med skicka ut lite brösttoner.
även om verktygstjuvarna till idioter sinkat mig en hel del.
Där det nu finns fakta i fallet som kommer att leda till åtgärder somliga kommer att få svida för.
om dem trodde att deras tilltag skett obesett så har dem fel. Jag vet t.o.m. namnen på dem pappskallarna, så åtgärder kommer att vidtagas omgående.
Nä, nu ut och se vad lokala pizzerian har att erbjuda mig i pizzaväg!