jaha har prescis köpt nya malossi LV6 reeds och nu ca 3 mil efter jag monterat dom så kollade jag tändstiftet och fick se detta och stiftet såg bra ut innan reed bytet.
va kan de vara för nå fel? och den gick jätte konstigt och var svag :S
Senast redigerad av beckvall den 11 november 2009, 15:59, redigerad totalt 1 gånger.
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
det dära brukar kalls en loppa moppenn går skit då du kan borsta bort det med en stål borste, tror inte att det var bara för membranet köp ett nytt stift och pröva igen är ju bara 40 kr vi pratar om.
8 är varmare än 9, kör han med 10 kommer den bli mycket svårstartad då det blir för kallt. Satsa på ett iridiumstift, hårdare båge som klarar högre påfrestningar och satsa på värmetal 9
robin93 skrev:det dära brukar kalls en loppa moppenn går skit då du kan borsta bort det med en stål borste, tror inte att det var bara för membranet köp ett nytt stift och pröva igen är ju bara 40 kr vi pratar om.
nej tyvär de är ingern loppa... den har smält jag har kollat.
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
chifen skrev:8 är varmare än 9, kör han med 10 kommer den bli mycket svårstartad då det blir för kallt. Satsa på ett iridiumstift, hårdare båge som klarar högre påfrestningar och satsa på värmetal 9