Nu har det förbannade vitmöglet kommit hit...

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Vad tycker du om snö?

Må djävulen själv ta fanskapet
5
9%
Hatar skiten blint
2
4%
Får stå ut med skiten
6
11%
älskar snö!!!!
44
77%

Antal röster: 57

Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Nu har det förbannade vitmöglet kommit hit...

Inlägg av nippertippan »

Må Djävulen själv ta både snön, dem som uppfann det och dem som skapar skiten, och i synnerhet dem som njuter av fanstyget.

Nu är ett helvetesväder här i Götet med detta inbilskt hatade ve och förbannade vitmöglet.

djävulen kan ta vitmöglet till att kyla av skärseldens avgränsningar om Han vill men jag vill inte se detta äckliga förbannade vitmöglet här.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
kotti
Någon måste komma sist!

Inlägg av kotti »

snö är kul? ...
Bild

bombmannen skrev:
Försvårt kanske ?

Troligen för dig, Ja.

Inlägg av crille93 »

Hahaha :lol:
Man fick ju inte välja "Hurraaaa för snö" eller liknande ju :cry:

Men snö är kul!! På alla sätt och vis :twisted:
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

crille93 skrev:Hahaha :lol:

Finns INGET positivt med den skiten, bilarna far i diket, svårt att t.o.m. köra moppe med feta Endurodäck på, mm.

Hade jag vart mer välbärgad hade jag flytt till varmare breddgrader nu.
lannge
Elmoped

Inlägg av lannge »

Skåningens-handelsbod skrev:

Finns INGET positivt med den skiten, bilarna far i diket, svårt att t.o.m. köra moppe med feta Endurodäck på, mm.

endast förarnas fel, här äre knappt olyckor :lol:
snö = skoter! :D
Användarens profilbild
mowgli12345
Varnad
Kontakt:

Inlägg av mowgli12345 »

Om man inte kan åka skidor på snön så är snö bara onödigt arbete !
MOWGLI

Checka SF2:n i galleri :)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

lannge skrev:

endast förarnas fel, här äre knappt olyckor :lol:
snö = skoter! :D
Snö=förkylningar, benbrott, sjukdom, fordonsskador, halka, och annat oönskat skit
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

la till älskar snö, för de gör jag!
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

kallepalle skrev:la till älskar snö, för de gör jag!
Förrädare där! Snön är inget att älska, Att älska snön är lika illa som högförräderi mot vår försvarsmakt!
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

nejnejnej, helt fel. jag gissar att du alldrig har kört en riktig snöskoter? man kan inte annat än att bli förälskad!
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

kallepalle skrev:nejnejnej, helt fel. jag gissar att du alldrig har kört en riktig snöskoter? man kan inte annat än att bli förälskad!
Tänker inte förnedra mig så lågt som att göra det där.
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

kallepalle skrev:nejnejnej, helt fel. jag gissar att du alldrig har kört en riktig snöskoter? man kan inte annat än att bli förälskad!
Och varför inte det? jag hade gärna provat en snöskoter... Måste ju f*n va mycket roligare än en moped som är original iaf? :O
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

Estilete_Stuntarn skrev:
Och varför inte det? jag hade gärna provat en snöskoter... Måste ju f*n va mycket roligare än en moped som är original iaf? :O
snöskoter må ju vara guds mening med snön asså det är det roligaste man kan göra går inte en stund utan att jag tänker på när jag kan ut å gasa :O
sorex_senda
Svårstartad skrothög

Inlägg av sorex_senda »

åka på isen med dirtbiken på fulla ställ e grejer de:D
Användarens profilbild
lillnick3
Svårstartad skrothög

Inlägg av lillnick3 »

sorex_Senda skrev:åka på isen med dirtbiken på fulla ställ e grejer de:D
eller på fulla ställ med bil, de e ännu skönare! men snöskoter e najs. utan det å bil hade man ju gått å tagit bort sig här uppe i norrland
Weckis skrev: lillnick3 e en gryming på bakhjulet, har aldrig slitit ut ett framdäck
lillmkw <3
Användarens profilbild
Stromer
Svårstartad skrothög

Inlägg av Stromer »

börja skotta då om du är så jävla negativ..
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

Stromer skrev:börja skotta då om du är så jävla negativ..
Indeed!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Estilete_Stuntarn skrev:
Moppen är original över vintern typ, under tiden töntkort och MC-kort tages, sedan ryker originalet åt helvete på den. Sedan åker 140 cc +i!
All snö kan exporteras till nordpolen rakt av så vi slipper skiten. Eller hiva skiten skiten i havet
Viinika
Svårstartad skrothög

Inlägg av Viinika »

Snö är ju fan skit kul :) men inte om de kommer typ lite och sen försvinner typ efter en dag.. men om man är från Finland måste man ju gilla snö:P
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

Estilete_Stuntarn skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Tänker inte förnedra mig så lågt som att göra det där.
Moppen är original över vintern typ, under tiden töntkort och MC-kort tages, sedan ryker originalet åt helvete på den. Sedan åker 140 cc +i!
All snö kan exporteras till nordpolen rakt av så vi slipper skiten. Eller hiva skiten skiten i havet
Sätt på en 140cc innan du säger något..
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Estilete_Stuntarn skrev:
Estilete_Stuntarn skrev: Och varför inte det? jag hade gärna provat en snöskoter... Måste ju f*n va mycket roligare än en moped som är original iaf? :O
Ren bolt on, tar 10 min för mig. Kostar 3600 kr att köpa. Men köper till våren, finns ingen anledning att ha den ståendes på hyllan över vintern typ..

Till den som tyckte jag skulle börja att skyffla snö:
Jag föredrar Eldkastaren när det kommer till snöröjningen, går fortare då. Skämt åsido, det sköter hyresvärden om här. Men hade gärna dragit ner till goare breddgrader om pengar funnits.

Viinis: Nehej du, du måste ha missuppfattat saker o ting, förvisa snön till nordpolen, i värsta fall till norrland! Allt söder om dalarna skall vara snöfritt!
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

Estilete_Stuntarn skrev:
Skåningens-handelsbod skrev: Moppen är original över vintern typ, under tiden töntkort och MC-kort tages, sedan ryker originalet åt helvete på den. Sedan åker 140 cc +i!
Ren bolt on, tar 10 min för mig. Kostar 3600 kr att köpa. Men köper till våren, finns ingen anledning att ha den ståendes på hyllan över vintern typ..

Jag föredrar Eldkastaren när det kommer till snöröjningen, går fortare då. Skämt åsido, det sköter hyresvärden om här. Men hade gärna dragit ner till goare breddgrader om pengar funnits.

Viinis: Nehej du, du måste ha missuppfattat saker o ting, förvisa snön till nordpolen, i värsta fall till norrland! Allt söder om dalarna skall vara snöfritt!
4takt så klarT?
Användarens profilbild
klurrs_derbi_drd_racing
Farsans gamla zündapp

Inlägg av klurrs_derbi_drd_racing »

Lär dig åka skidor
Då lär du inte klaga längre
Derbi Drd Racing<3

kolla galleri (:
Användarens profilbild
xps_martin
Farsans gamla zündapp

Inlägg av xps_martin »

klurrs_Derbi_drd_racing skrev:Lär dig åka skidor
Då lär du inte klaga längre
man bryter ju bara benen då :(
Peugeot Xps Sm -04 <3
TGB Hawk -07
Peugeot Ludix Snake Furious -07 <3
Malaguti XTM -04 :D <33333

when I´m sad I just stop being sad and start being awsome instead, true story! , /"barney stinson"
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Estilete_Stuntarn skrev:
Estilete_Stuntarn skrev: Sätt på en 140cc innan du säger något..

4takt så klarT?
Vad annars? Med dem volymerna börjar det bli riktigt roligt ju? Och går billigt på köpet. älskar det tunga mullret ur dem stora fyrtaktarna. Lättmeckade, finns sjukt mycket med trim till, drar bråkdelen av soppan en 2t tar och mullrar så jäkla härligt om dem. Plus går som fan om man vågar dra i trissan, finfint i skogen vill jag lova.

Känns dock skönt att veta att de flesta växer ifrån den villfarelsen att gilla vitmöglet när de blir äldre........ :D
Användarens profilbild
sven-fala
Elmoped

Inlägg av sven-fala »

när det är lite snö så tar man fyrhjulingen och sladdar runt som en tor med:P men sen när det kommer mkt snö så åker skotern fram. finns inget som är så kul som skoter!!

men du kan ju ta din 140cc och puttra runt med ;D lite skilnad på 20 och 150 hästar :P
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

snö är ju perfekt för fina bredställ med bilen :) Att man åker i diket beror oftast på föraren, inte föret ;)

Men jag föredrar sommaren, värme ska det vara :) Men kul med vinter på sitt sätt också. Tyvärr bor man ju fel för en skoter :(
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
crille93
2slow4u

Inlägg av crille93 »

Känns dock skönt att veta att de flesta växer ifrån den villfarelsen att gilla vitmöglet när de blir äldre........

Rolig du är :lol:
Varför skulle det vara skönt att de flesta "växer ifrån" det? Vi bor ju i Sverige och kommer förhoppningsvis få snö varje år, är det inte bättre då om alla gillar snö? :roll:
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

crille93 skrev:Känns dock skönt att veta att de flesta växer ifrån den villfarelsen att gilla vitmöglet när de blir äldre........

Varför skulle det vara skönt att de flesta "växer ifrån" det? Vi bor ju i Sverige och kommer förhoppningsvis få snö varje år, är det inte bättre då om alla gillar snö? :roll:
Den dan du börjar köra i trafiken dagligen så kommer du att sluta uppskatta skiten.
Användarens profilbild
millegustafsson_
Svårstartad skrothög

Inlägg av millegustafsson_ »

crille93 skrev:Känns dock skönt att veta att de flesta växer ifrån den villfarelsen att gilla vitmöglet när de blir äldre........

Den dan du börjar köra i trafiken dagligen så kommer du att sluta uppskatta skiten.
Den dagen du accepterar snö och använder de till något bättre än att klaga på kommer du också fatta att de är förbannat kul och man kan använda de till sjukt mycket !!!!! Tycker du ska klaga mer på mörkret än snön !!!
http://www.simpleclothing.se - Snow,skate och Streetwear

Gå gärna med på Facebook -
http://sv-se.facebook.com/pages/SimpleC ... 412?ref=ts
Pekkari13
Elmoped

Inlägg av Pekkari13 »

snö är de bästa, Skåningens-handelsbod gå å köp en skoter å du kmr inte att ångra dig kan jag lova ;) om du inte redan har en skoter som du kan köra med :wink:
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Nänä.... aldrig att jag godtar vitmöglet, föredrar 25 grader+ året om.

Mörkret är inte kul det heller men går att övervinna med bra ljus!
Senast redigerad av nippertippan den 10 november 2009, 19:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

Pekkari13 skrev:snö är de bästa, Skåningens-handelsbod gå å köp en skoter å du kmr inte att ångra dig kan jag lova ;) om du inte redan har en skoter som du kan köra med :wink:
skåningen kommer de, lovar.... För de måste ju vara en VRÅÅL trimmad 4taktad 2hjuling enligt henne-.-
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Estilete_Stuntarn skrev:
Pekkari13 skrev:snö är de bästa, Skåningens-handelsbod gå å köp en skoter å du kmr inte att ångra dig kan jag lova ;) om du inte redan har en skoter som du kan köra med :wink:
skåningen kommer de, lovar.... För de måste ju vara en VRÅÅL trimmad 4taktad 2hjuling enligt henne-.-
Kör på vad fan som helst, men det kommer att vara sju helgfria söndagar i en vecka innan jag accepterar vitmöglet. Och mig veterligen finns inga helgfria söndagar.
Senast redigerad av nippertippan den 10 november 2009, 19:32, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

Estilete_Stuntarn skrev:
Kör på vad fan som helst, men det kommer att sju helgfria söndagar i en vecka innan jag accepterar vitmöglet. Och mig veterligen finns inga helgfria söndagar.
snälla skriv ren svenska, måste du typ skriva vitmögel o shiet, sorry men stör mig såå!!!
Låst