kallepalle skrev:nejnejnej, helt fel. jag gissar att du alldrig har kört en riktig snöskoter? man kan inte annat än att bli förälskad!
Tänker inte förnedra mig så lågt som att göra det där.
Och varför inte det? jag hade gärna provat en snöskoter... Måste ju f*n va mycket roligare än en moped som är original iaf? :O
Moppen är original över vintern typ, under tiden töntkort och MC-kort tages, sedan ryker originalet åt helvete på den. Sedan åker 140 cc +i!
All snö kan exporteras till nordpolen rakt av så vi slipper skiten. Eller hiva skiten skiten i havet
Skåningens-handelsbod skrev:
Tänker inte förnedra mig så lågt som att göra det där.
Och varför inte det? jag hade gärna provat en snöskoter... Måste ju f*n va mycket roligare än en moped som är original iaf? :O
Moppen är original över vintern typ, under tiden töntkort och MC-kort tages, sedan ryker originalet åt helvete på den. Sedan åker 140 cc +i!
All snö kan exporteras till nordpolen rakt av så vi slipper skiten. Eller hiva skiten skiten i havet
Estilete_Stuntarn skrev:
Sätt på en 140cc innan du säger något..
Ren bolt on, tar 10 min för mig. Kostar 3600 kr att köpa. Men köper till våren, finns ingen anledning att ha den ståendes på hyllan över vintern typ..
Till den som tyckte jag skulle börja att skyffla snö:
Jag föredrar Eldkastaren när det kommer till snöröjningen, går fortare då. Skämt åsido, det sköter hyresvärden om här. Men hade gärna dragit ner till goare breddgrader om pengar funnits.
Viinis: Nehej du, du måste ha missuppfattat saker o ting, förvisa snön till nordpolen, i värsta fall till norrland! Allt söder om dalarna skall vara snöfritt!
Skåningens-handelsbod skrev:
Ren bolt on, tar 10 min för mig. Kostar 3600 kr att köpa. Men köper till våren, finns ingen anledning att ha den ståendes på hyllan över vintern typ..
Jag föredrar Eldkastaren när det kommer till snöröjningen, går fortare då. Skämt åsido, det sköter hyresvärden om här. Men hade gärna dragit ner till goare breddgrader om pengar funnits.
Viinis: Nehej du, du måste ha missuppfattat saker o ting, förvisa snön till nordpolen, i värsta fall till norrland! Allt söder om dalarna skall vara snöfritt!
Estilete_Stuntarn skrev:
4takt så klarT?
Vad annars? Med dem volymerna börjar det bli riktigt roligt ju? Och går billigt på köpet. älskar det tunga mullret ur dem stora fyrtaktarna. Lättmeckade, finns sjukt mycket med trim till, drar bråkdelen av soppan en 2t tar och mullrar så jäkla härligt om dem. Plus går som fan om man vågar dra i trissan, finfint i skogen vill jag lova.
Känns dock skönt att veta att de flesta växer ifrån den villfarelsen att gilla vitmöglet när de blir äldre........
när det är lite snö så tar man fyrhjulingen och sladdar runt som en tor med:P men sen när det kommer mkt snö så åker skotern fram. finns inget som är så kul som skoter!!
men du kan ju ta din 140cc och puttra runt med ;D lite skilnad på 20 och 150 hästar
Känns dock skönt att veta att de flesta växer ifrån den villfarelsen att gilla vitmöglet när de blir äldre........
Rolig du är
Varför skulle det vara skönt att de flesta "växer ifrån" det? Vi bor ju i Sverige och kommer förhoppningsvis få snö varje år, är det inte bättre då om alla gillar snö?
crille93 skrev:Känns dock skönt att veta att de flesta växer ifrån den villfarelsen att gilla vitmöglet när de blir äldre........
Rolig du är
Varför skulle det vara skönt att de flesta "växer ifrån" det? Vi bor ju i Sverige och kommer förhoppningsvis få snö varje år, är det inte bättre då om alla gillar snö?
Den dan du börjar köra i trafiken dagligen så kommer du att sluta uppskatta skiten.
crille93 skrev:Känns dock skönt att veta att de flesta växer ifrån den villfarelsen att gilla vitmöglet när de blir äldre........
Rolig du är
Den dan du börjar köra i trafiken dagligen så kommer du att sluta uppskatta skiten.
Den dagen du accepterar snö och använder de till något bättre än att klaga på kommer du också fatta att de är förbannat kul och man kan använda de till sjukt mycket !!!!! Tycker du ska klaga mer på mörkret än snön !!!
Pekkari13 skrev:snö är de bästa, Skåningens-handelsbod gå å köp en skoter å du kmr inte att ångra dig kan jag lova om du inte redan har en skoter som du kan köra med
skåningen kommer de, lovar.... För de måste ju vara en VRÅÅL trimmad 4taktad 2hjuling enligt henne-.-
Pekkari13 skrev:snö är de bästa, Skåningens-handelsbod gå å köp en skoter å du kmr inte att ångra dig kan jag lova om du inte redan har en skoter som du kan köra med
skåningen kommer de, lovar.... För de måste ju vara en VRÅÅL trimmad 4taktad 2hjuling enligt henne-.-
Kör på vad fan som helst, men det kommer att vara sju helgfria söndagar i en vecka innan jag accepterar vitmöglet. Och mig veterligen finns inga helgfria söndagar.
Senast redigerad av nippertippan den 10 november 2009, 19:32, redigerad totalt 1 gånger.
Kör på vad fan som helst, men det kommer att sju helgfria söndagar i en vecka innan jag accepterar vitmöglet. Och mig veterligen finns inga helgfria söndagar.
snälla skriv ren svenska, måste du typ skriva vitmögel o shiet, sorry men stör mig såå!!!