Jag satte på ett zx på min aerox igår med 4,3 g vikter. Men den går inte så bra. Röret är pluggat så beror det på detta? Om jag tar bort pluggen, kommer moppen öka i både axx och topp då?
erkan94 skrev:Jag satte på ett zx på min aerox igår med 4,3 g vikter. Men den går inte så bra. Röret är pluggat så beror det på detta? Om jag tar bort pluggen, kommer moppen öka i både axx och topp då?
Plugga ur det och byta munstycke ungefär 5-10 strl beror lite på. Så kommer den gå mkt bättre
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
erkan94 skrev:Jag satte på ett zx på min aerox igår med 4,3 g vikter. Men den går inte så bra. Röret är pluggat så beror det på detta? Om jag tar bort pluggen, kommer moppen öka i både axx och topp då?
Plugga ur det och byta munstycke ungefär 5-10 strl beror lite på. Så kommer den gå mkt bättre
precis som rrx-teddy säger
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
precis som rrx-teddy säger
Tack men tror ni den går lite bättre med dragen plugg än den gör nu ?:)