kallepalle skrev:menade 10 000krfast glömmde av hur mycket 1 dollar e värd, så det blir ca 7300kr
6671,0672285kr + frakt , faktiskt
aa va fan jag läste fel :S får försöka hitta en crashad motorcykel lr något på blocket kanske ? hahah, va du va bra på dollar dåfax110 skrev:kallepalle skrev:menade 10 000krfast glömmde av hur mycket 1 dollar e värd, så det blir ca 7300kr
6671,0672285kr + frakt , faktisktnämen serri du får hitta nåt beggat
Kilo vad för nått? (Jag utgår från att du menade kilogram per kvadratcentimeter, men kilo är inte ett mått på tryck!)Hashkakan skrev:genererar max 0,2 kilo tror jag att det var
jag tror nån har vaknat på fel sida sängen idag... ursäkta mig då ? jag skrev väll fel... har jag sagt att den kommer från motorcykel ? jag sa att jag kanske skulle ta en ANNAN turbo från en motorcykel.... och jo jag vet att den satt på Daihatsu Charade.Erik_ skrev:Kilo vad för nått? (Jag utgår från att du menade kilogram per kvadratcentimeter, men kilo är inte ett mått på tryck!)Hashkakan skrev:genererar max 0,2 kilo tror jag att det var
Det står att de som försökt använda den på små motorer fått "5 to 8 PSI boost", och den som är någorlunda allmänbildad vet att psi betyder pound per square inch, alltså pund per kvadrattum. 1kg/cm2 är ungefär 14,5psi, alltså är 5-8psi ungefär 0,35-55kg/cm2.
IHI RHB3 är för övrigt en bilturbo, den satt på vissa Daihatsu Charade.