Vet någon hur man drar v-ringen på en adly Silverfox -04? "ringen" sitter fast svarvad på "stången" som går in där "/ eller kan man ta den stången från ngn annan scooter? ursäkta mina egna "ord" som stång men jag vet inte vad det heter |(:
oftast så sitter dom fast om man har kört hårt och variatorn blivit varm, så sätt den i ett skruvstäd och ta ett don och slå lite försiktigt runt om ringen tills den släpper,
Mickelito skrev:oftast så sitter dom fast om man har kört hårt och variatorn blivit varm, så sätt den i ett skruvstäd och ta ett don och slå lite försiktigt runt om ringen tills den släpper,
det går inte på alla på en del är ''ringen'' byggd på ''bullten'' så man måste svarva bort den eller skaffa annan ''bullt''
the.silverfox skrev:Vet någon hur man drar v-ringen på en adly Silverfox -04? "ringen" sitter fast svarvad på "stången" som går in där "/ eller kan man ta den stången från ngn annan scooter? ursäkta mina egna "ord" som stång men jag vet inte vad det heter |(:
the.silverfox skrev:Vet någon hur man drar v-ringen på en adly Silverfox -04? "ringen" sitter fast svarvad på "stången" som går in där "/ eller kan man ta den stången från ngn annan scooter? ursäkta mina egna "ord" som stång men jag vet inte vad det heter |(: