Dom har ju sagt i typ aslänge att tsr ska byta till vbulletin och där tror jag det finns en ignorerafunktion så man inte ser inlägg av en speciell användare om man inte vill
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Tuta skrev:Dom har ju sagt i typ aslänge att tsr ska byta till vbulletin och där tror jag det finns en ignorerafunktion så man inte ser inlägg av en speciell användare om man inte vill
Tyvärr kommer de inte hända, vi satsar på nya funktioner istället!
Skåningens-handelsbod skrev:Börjat få oönskade PM jag gärna skulle vilja kunna blockera från att kunna kontakta mig.
Så en ignorerings/blockerings-funktion, som ävem omöjliggör att berörda accounts inte kan skriva i ens trådar, vore bra.
och föresten är det lite grövre pms som inte är schysst osv kan du nog snacka me nån moderat elr nåt så ska ni nog kunna ordna nåt.
Vilken moderat skall användaren kontakta, Reinfeldt?
ONT: Läs inte PM från den användaren/användarna som du av någon anledning inte vill ha att göra med.
Angående blockeringsfunktionen i trådar, försök att motivera varför du tycker som du gör.
Den användaren som du har valt att blockera har kanske en stor kompetens och kunskaper inom ett ämne som övriga medlemmar går miste om. Ett forum är till för att man ska kunna diskutera olika ämnen, inlägg som inte hör hemma i tråden tar en moderator hand om.
Tuta skrev:Dom har ju sagt i typ aslänge att tsr ska byta till vbulletin och där tror jag det finns en ignorerafunktion så man inte ser inlägg av en speciell användare om man inte vill
Tyvärr kommer de inte hända, vi satsar på nya funktioner istället!
Det har jag redan fattat
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Skåningens-handelsbod skrev:Börjat få oönskade PM jag gärna skulle vilja kunna blockera från att kunna kontakta mig.
Så en ignorerings/blockerings-funktion, som ävem omöjliggör att berörda accounts inte kan skriva i ens trådar, vore bra.
och föresten är det lite grövre pms som inte är schysst osv kan du nog snacka me nån moderat elr nåt så ska ni nog kunna ordna nåt.
Vilken moderat skall användaren kontakta, Reinfeldt?
ONT: Läs inte PM från den användaren/användarna som du av någon anledning inte vill ha att göra med.
Angående blockeringsfunktionen i trådar, försök att motivera varför du tycker som du gör.
Den användaren som du har valt att blockera har kanske en stor kompetens och kunskaper inom ett ämne som övriga medlemmar går miste om. Ett forum är till för att man ska kunna diskutera olika ämnen, inlägg som inte hör hemma i tråden tar en moderator hand om.
// Oliver Q
asså jag tänkte mer på pms som typ personliga påhopp osv som brytar mot regler på tsr elr kanske till och med lagar. skickar man sådana pms så borde man åtminstonde bli varnad kanske till och med avstängd . dett borde ju inte vara någon skillnad om nån beter sig ila i ett pm elr i en tråd i forumet.
ignorerar man pms med allvarligt inehåll så kan man lika gärna ignorera inlägg. det är bara att alla som inte vill läsa det inte läser