Grejen var att egentlingen hade jag två par gafflar, ett par från min RRX och ett par från en Senda xtreme, Senda gafflarna var dom som läckte och RRX gafflarna inte. Så jag tänkte att jag tar ut packboxarna från RRX gafflarna och sätter in dom i Senda gafflarna. Jag försökte med mängd olika verktyg för o få ut packboxarna o vissa böjde sig till o med så det kanske inte är konstigt att ena packboxen är trasig

Då det var skit jobbigt att få ut packboxarna och sätta in dom i de Senda gafflarna kom jag på idén av att bara byta gaffelrören, då slipper jag ta ut packboxarna.
Jag mätte upp gaffelbenet med RRXen och sendan och dom var identiska, det enda som skiljde var att gaffelröret på sendan hade lite kortare dämpning, men dom satt endå i likadana gaffelben så det borde inte vart något problem.
Jag bytte gaffelrör och ser nu att båda läcker gafflarna läcker, även den packboxen som jag aldrig rörde. Kanske måste köpa nya endå. :p
Förresten, kan det oxå vara så att det är lite olja på typ gafflarna som kanske samlas runt på packboxen när den dämpar? alltså inte i gaffelbenet utan på själva gaffeln.