13/48 blir för tung drevning..123loser skrev:tja, har en RRX och skaffa snart ett MK thrower, jag vill helst ha topp men endå ett bra axx, undrar om 13/48 är bra och om moppen klarar att varva alla växlar, eller om 13/52 räcker:p
sen vilken topp får ja ungefär med 13/48 och MK thrower?
12-52 kör jag med och den min har grymt axx och toppar 85:)rrx_henke123 skrev:ja ska beställa kedja och bakdrev nu i veckan, byter man nonting byter man allt när de gäller sont tkr ja.
men om ja köper typ 50 bak lr 51 i ställer för 52 komme den gå snabbare med sämre acc då ?
har ju somsagt ett 12 drev fram
13/53.gossakossa skrev:Vad ska jag har för drev till en Derbi xtreme 05 med gianelli rör ostryp cdi
Derbi_senda93 skrev:13/52.gossakossa skrev:Vad ska jag har för drev till en Derbi xtreme 05 med gianelli rör ostryp cdi
jag fattar inte varför ni ska ha så tung drevning? jag har 12/53 på min mhr80 oh den går 110 ärliga.Riejumrx skrev:Derbi_senda93 skrev:13/52.gossakossa skrev:Vad ska jag har för drev till en Derbi xtreme 05 med gianelli rör ostryp cdi
Håller med, har en Gilera rcr med gianelli och 12 / 53, den gör lite över 100 och förstår inte varför man ska ha en tungare drevning då, man vill ju ha acc.beckvall skrev:jag fattar inte varför ni ska ha så tung drevning? jag har 12/53 på min mhr80 oh den går 110 ärliga.Riejumrx skrev:Derbi_senda93 skrev: 13/52.
haha gör den lite över hundra sa du xD?Jierexx skrev:Håller med, har en Gilera rcr med gianelli och 12 / 53, den gör lite över 100 och förstår inte varför man ska ha en tungare drevning då, man vill ju ha acc.beckvall skrev:jag fattar inte varför ni ska ha så tung drevning? jag har 12/53 på min mhr80 oh den går 110 ärliga.Riejumrx skrev:
självklart. med glädjemätare, hemlängtan, nerförsbacka och pissnödigJierexx skrev:Håller med, har en Gilera rcr med gianelli och 12 / 53, den gör lite över 100 och förstår inte varför man ska ha en tungare drevning då, man vill ju ha acc.beckvall skrev:jag fattar inte varför ni ska ha så tung drevning? jag har 12/53 på min mhr80 oh den går 110 ärliga.Riejumrx skrev:
njaa, alltså snarare 80 med 12/53 .. skulle tro att gick nånstans vid 90 med 14/53 kanskekallepalle skrev:självklart. med glädjemätare, hemlängtan, nerförsbacka och pissnödigJierexx skrev:Håller med, har en Gilera rcr med gianelli och 12 / 53, den gör lite över 100 och förstår inte varför man ska ha en tungare drevning då, man vill ju ha acc.beckvall skrev: jag fattar inte varför ni ska ha så tung drevning? jag har 12/53 på min mhr80 oh den går 110 ärliga.
90 ärliga.
85 utan problemguth skrev:njaa, alltså snarare 80 med 12/53 .. skulle tro att gick nånstans vid 90 med 14/53 kanskekallepalle skrev:självklart. med glädjemätare, hemlängtan, nerförsbacka och pissnödigJierexx skrev: Håller med, har en Gilera rcr med gianelli och 12 / 53, den gör lite över 100 och förstår inte varför man ska ha en tungare drevning då, man vill ju ha acc.
90 ärliga.
mätaren går ner till tripmätaren och en bit till så tror inte de är nå 90?! och den är en Derbi med crossdäck så de är lite annan utväxling på dom stora däcken.RRX-Teddy skrev:85 utan problemguth skrev:njaa, alltså snarare 80 med 12/53 .. skulle tro att gick nånstans vid 90 med 14/53 kanskekallepalle skrev: självklart. med glädjemätare, hemlängtan, nerförsbacka och pissnödig
90 ärliga.