alltså måste nästan hålla full gas för att moppen ska dra men o andra sidan så drar den ju iväg bra då till 70 (mätaren) men vore ju gött me lite bättre respons.
oj vad alla verkar gissa. tror mer på munstycket. orginal i en pgo ligger ju på 72 och du har 74 i nu? inte konstigt den bara svarar på max gas då? gå upp till typ 80-85
sefio skrev:oj vad alla verkar gissa. tror mer på munstycket. orginal i en pgo ligger ju på 72 och du har 74 i nu? inte konstigt den bara svarar på max gas då? gå upp till typ 80-85
jag har ett 84 som jag ska pröva , ska även kolla tändstiftet för säkerhetskull , tack ; )
sefio skrev:oj vad alla verkar gissa. tror mer på munstycket. orginal i en pgo ligger ju på 72 och du har 74 i nu? inte konstigt den bara svarar på max gas då? gå upp till typ 80-85
aa men du ... isåfall skulle den dö på högre varv med, om munstycket var för litet, och det nämner han inget om .
aa men du ... isåfall skulle den dö på högre varv med, om munstycket var för litet, och det nämner han inget om .
eftersom det inte är jättemycke för litet kan det vara så att den bara går sämre utan att dö..
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten