avgasadapter till MK thrower

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
123loser
Svårstartad skrothög

avgasadapter till MK thrower

Inlägg av 123loser »

sha, adaptern på min thrower har typ gått sönder och det läcker ganska mkt från den, undrar vart ja kan få tag på en ny. det ska vara för 50cc och jag har en Rieju RRX

lite OT oxå, jag undrar hur man kan ta bort nitarna på ljuddämparen, ska packa om ullet :p
Användarens profilbild
SportJohan
Svårstartad skrothög
Ort: Bjästa, som ligg blann norrlands kronjuveler å skallrer
Kontakt:

Re: avgasadapter till MK thrower

Inlägg av SportJohan »

123loser skrev:sha, adaptern på min thrower har typ gått sönder och det läcker ganska mkt från den, undrar vart ja kan få tag på en ny. det ska vara för 50cc och jag har en Rieju RRX

lite OT oxå, jag undrar hur man kan ta bort nitarna på ljuddämparen, ska packa om ullet :p
Det första vet jag inte, men för att få bort nitarna, ta en skruvdragare med en lika stor borr som den utmärkta "ringen" i mitten på niten och borra inåt där, då kom det lossna :wink:
Alkohol å kvinnohål är de enda hål jag tål
Norrland, ty e e de vackreste som finnes!
bombmannen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av bombmannen »

om du bor nära Göteborg så har jag en du kan köpa :P

annars köper du bara från TSR !
Användarens profilbild
123loser
Svårstartad skrothög

Inlägg av 123loser »

okej tack johan:)

sen bombmannen jag kollade upp på TSR sidan och dom hade inget, men ja kan ju köpa av dig om du kan skicka, jag bor i uppsala :P
bombmannen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av bombmannen »

hmmm aa det va ju en bit..., men kolla på Cykelkraft dom har de vet jag!
Användarens profilbild
123loser
Svårstartad skrothög

Inlägg av 123loser »

undrar om det är någon som har en MK thrower som kan kolla ifall det ska sitta nån slags packning där adaptern sitter, för jag märkte att i mynningen av röret utan adaptern så var det lite utsvarvad typ som om det skulle vara nån slags packning där för att täta adaptern. kan någon typ kolla upp det om de ska vara så :o
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

123loser skrev:undrar om det är någon som har en MK thrower som kan kolla ifall det ska sitta nån slags packning där adaptern sitter, för jag märkte att i mynningen av röret utan adaptern så var det lite utsvarvad typ som om det skulle vara nån slags packning där för att täta adaptern. kan någon typ kolla upp det om de ska vara så :o
i cylindern i utblåset sitter eller ska det sitta en o-ring runt om stoppar du in fingret antingen känner du den eller känner var den ska sitta börja med och bytt den
dj_philip
Svårstartad skrothög

Inlägg av dj_philip »

är det ingen som tänker att dem kan tillverka själva ?
Användarens profilbild
123loser
Svårstartad skrothög

Inlägg av 123loser »

faaan, det är just det som är grejen, den där ringen är borta! måste få tag på en ny, är det nån som vet vart ?
Låst