Rabxorzz skrev:Man gör helt enkelt så att man tar rakapparaten, drar av håret. Så slipper men problemet med sånna här frågor =)
lägg av nu, ni som är oseriösa lägg av nu :O liksom Skriv bara vilket Wax ni tycker är bra.....Ni behöver inte köra värsta detaljerat hur bara säg vilket wax-.-
Rabxorzz skrev:Man gör helt enkelt så att man tar rakapparaten, drar av håret. Så slipper men problemet med sånna här frågor =)
lägg av nu, ni som är oseriösa lägg av nu :O liksom Skriv bara vilket Wax ni tycker är bra.....Ni behöver inte köra värsta detaljerat hur bara säg vilket wax-.-
"It's the king of all waxes.
Pure hold - Pure Matt - Pure wax - Long hold."
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Han skämta till det lite, inte direkt som att denna tråden är så himla seriös ändå.
Han skämta till det lite, inte direkt som att denna tråden är så himla seriös ändå.
Estilete_Stuntarn skrev:
Skärp dig!
haha-.-
LOL dock tkr jag sådana komenrater ändå är onödiga som "raka av allt hår" för det är en fråga om vilket wax man ska använda inte om man ska raka huvet eller inte
Kör med Daxwax som grund, och D:fi grön uppe på det, typ :p
MKRider: Ska man inte ha Daxwax i hårbotten?
För det har jag xd kanske därför det inte går att tvätta ur
Men har aldrig testat att köra BARA med D:fi grön, kan det stå och så?
Med bara det waxet?
För isåfall slutar jag ta daxwax i botten, och kör lite med på topparna som du sa :p
Estilete_Stuntarn skrev:
Skärp dig!
haha-.-
Har du inget bättre svar så låt bli att posta.
MKRider:
Ja, lite onödig kommentar var det men ändå bara ett skämt från Rabs sida, eller hur?
TobbaN skrev:Kör med Daxwax som grund, och D:fi grön uppe på det, typ :p
MKRider: Ska man inte ha Daxwax i hårbotten?
För det har jag xd kanske därför det inte går att tvätta ur
Men har aldrig testat att köra BARA med D:fi grön, kan det stå och så?
Med bara det waxet?
För isåfall slutar jag ta daxwax i botten, och kör lite med på topparna som du sa :p
Till tobban det är inte bra med dax i hårbottnen. kör med d:fi först och när du kört in det i håret tar du en klick med dax och drar på lite över på håret så det inte kmr för djupt ner, när man tar d:fi först så sätter det sig på håert och sen daxet över, sen när d:fit blir blött är det skitlätt att få bort då daxet låg i översta lagret haha
mullet skrev:MKRider, hur gör du för att få sån party frill ?
känns som att om jag skulle försöka med något sånt med mitt hår skulle de bara lägga sig ner direkt
Man måste ha rätt frisyr också
Om du har för tjockt hår, så kommer det lägga sig ner lättare.
Så om du har tjockt, gå och tunna ut det hos en frisör
Det gick jag göra :p
MKRider skrev:svårt att förklara haha tar väll 5 - 10 min att göra men skulle de sitta fel me en hårvideo?
vafan hur orkar du? Sen drar man på sig hjälmen och allt är förstört
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Med tanke på vax och sånt så dax-vaxet går ju knappt få bort.. är de någon som vet nått schampo som tar bort de?:) det funkade med biltemas hand kräm xD min kompis testade :)Biltemas hand tvätt sliter nog på håret en del plus att han hade en massa små ''grus korn'' i huvet 1 vecka efter
samybooy skrev:Med tanke på vax och sånt så dax-vaxet går ju knappt få bort.. är de någon som vet nått schampo som tar bort de?:) det funkade med biltemas hand kräm xD min kompis testade :)Biltemas hand tvätt sliter nog på håret en del plus att han hade en massa små ''grus korn'' i huvet 1 vecka efter
Om man gnuggar redit så lossnar de jag får loss mitt iaf