det finns en kärring och en jävla gubbe här jag bor i närheten som alltid bryckar va på mig och en kompis sjuk jobbigt allti typ framför oss och viftar med sina pinnar där .

sen kärringen har en shefer hund som hon alltid går med när hon är ute och går och de roliga är att varje gång vi kör förbi hennes gård så kommer hon ut en sväng och runt samma sväng varje gång hon kommer ut

samma sak nu hålt på i 3 år

man fattar ju inte. och hon har ringt polisen varje gång vi vart och stegrat där och buskört
tar upp de här också en gång så hade kompisen en fiddy 110cc och jag lekte med min stunt baotian

så vi byte maskin en stund och han tyckte de va kul och stegra med den och jag tyckte de va svin kul och dra på bak hjulet och fram hjulet

så vi körde fan i 3 dagar med varandras maskin, så en dag så var de en kompis där vi kände så vi kom och snackade så kom en sån där skyggig figur fram med en lång jävla jacka fan och händerna i fickorna och börja: jag har sett er nu i 3 dagar köra här som galningar, håller på kör på fram hjulet och bak hjulet med trimade mopeder, så kompisen nä det här är original(fiddyn) så han bara jo de tror jag säkert juhani bara JA!. sen så börja han att snart ska jag ta kåntakt med era föräldrar och då ska ni få se. kompisen jag är föräldra lös

då han bara kånstigt att du har råd till en sådan moped så kompisen igen fan det är en fiddy!! och jag har snott den på skoj sa han så

sen börja han igen ser jag er köra ännu i morgon så då jävlar ska ni få se jag kompisen börja fan vissa finger o grimasera när han vände till ryggen och gick i väg

så vi kom dagen där på med en gräsklippare en trasig fan som lätt så in i helvete när man startade klipparn

så kommer han där vafan håller ud på med kompisen bara jo jag klipper gräset bara

så han bara nä men den klipper ju ingenting ju så då kompisen jo snart tror jag

så han började slå söndör motorn med en hammare

så kompisen igen vafan gör du din jävla pingvin, titta nu va du har gjort han bara ja nå de är rätt åt dig din marodör, så kompisen glädiedödare!!! och på natten där på gick jag och han satte socker i tanken först vi sätter lite gran så slängde han hela paketet dit bara hopsan med avsikt

och på morgonen när han skulle köra den gick i gång men långt kom han inte

sen kom han ut jävla ungar jag vet att det är ni som har gjort de här så vi garvade bara och for till mig

tycker nån att vi gjorde rätt där då?