moppen blev stulen

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Zibb
Red Bull

moppen blev stulen

Inlägg av Zibb »

hej!

För att börja från början så satt jag och spela dator och min moped stod utanför mitt rum. Sen rpade min bror att några snor min moppe och jag tittar ut och ser en som rullar iväg den.

Jag ropar på farsan som fullkomling dampar och spriger ut efter personen.

Vi ser han och min farsa hoppar på han och Slår och sparkar han.

När vi senare snackar med dom två som snodde moppen så ser vi på moppen att tändningslåset var hel pajat.

Då till min fråga vart kan man köpa nytt tändningslås och vad koostar det?

EDIT: Farsan har pratat med hans föräldrar och det har löst sig dom kommer att betala låset. Det kostade 539:- på Twostroke.se
Senast redigerad av Zibb den 17 oktober 2009, 21:22, redigerad totalt 1 gånger.
RiejuMRT
Elmoped

Inlägg av RiejuMRT »

Hände det nyligen?
Senast redigerad av RiejuMRT den 17 oktober 2009, 18:40, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
MKRider
Farsans gamla zündapp

Inlägg av MKRider »

FAIL på hög nivå :D aaha kolla på TS
Bild
Zibb
Red Bull

Inlägg av Zibb »

RiejuMRT skrev:Hände det nyligen?
Kolla här www.easyparts.nl
typ 40 min sedan
Användarens profilbild
Tuta
King of the street

Inlägg av Tuta »

åf har :D
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
KiXXer
Varnad

Inlägg av KiXXer »

varför låsser du inte moppen vill du inte ha kvar den eller
Bild
speedfightkillen
Varnad

Inlägg av speedfightkillen »

lol
Användarens profilbild
Alexroxxy
Elmoped

Inlägg av Alexroxxy »

Vad är det för moppe?
sefio
Kinaraket

Inlägg av sefio »

jävla idioter som förstör tändningslåset för att sno en moppe, drar ju bara sockerbiten och kickar :D
Bild
KiXXer
Varnad

Inlägg av KiXXer »

sefio skrev:jävla idioter som förstör tändningslåset för att sno en moppe, drar ju bara sockerbiten och kickar :D
precios vad jag tänkte varför ska folk alltid sabba tänings låset eller :O
Bild
sefio
Kinaraket

Inlägg av sefio »

KiXXer skrev:
sefio skrev:jävla idioter som förstör tändningslåset för att sno en moppe, drar ju bara sockerbiten och kickar :D
Aldrig moppefolk som snor moppar, dock bara dom som vet hur man snor dom :roll:
Bild
Användarens profilbild
Speedfighter nr 1
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Speedfighter nr 1 »

Ah men hur osmart kan man vara och sno en mopped som står vid en hus vägg. på dan
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

sefio skrev:
KiXXer skrev:
men jag antar att du hade styrlåset på eller? Det är sjukt att man inte kan få ha grejer ifred dom idioterna ser inte skillnad på mitt och ditt. Jag vet själv då min moppe blev stulen för en dryg månad sedan. Är det verkligen så skoj att förstöra för varandra? Att du inte hade lås va kanske lite dumt men vem fan tänker på att läsa den utanför sitt eget hus? man ska inte behöva göra de men det är bara att inse folk kan inte hålla fingrarna i styr och det är fan förjävligt kan bli så jävla förbannad. Spelar roll om moppen kostade 1000kr men bara grejen gör mig helt rasande. Ska det verkligen vara såhär? Svar:NEJ men så är det ändå och de e fan inte något roligt. Och polisen vad gör dom jo inte ett skit. Dom två som klarar sig i samhället det är poliser och kriminella. Man tycker kriminella kan göra vad dom vill och sedan var det bra, men hade man själv snott en liten klubba hade man åkt dit men dom som snor mopeder, bilar m.m dom klarar sig alltid och så ska de väll inte vara :evil:
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

RRX-Teddy skrev:
sefio skrev:
KiXXer skrev: precios vad jag tänkte varför ska folk alltid sabba tänings låset eller :O
men jag antar att du hade styrlåset på eller? Det är sjukt att man inte kan få ha grejer ifred dom idioterna ser inte skillnad på mitt och ditt. Jag vet själv då min moppe blev stulen för en dryg månad sedan. Är det verkligen så skoj att förstöra för varandra? Att du inte hade lås va kanske lite dumt men vem fan tänker på att läsa den utanför sitt eget hus? man ska inte behöva göra de men det är bara att inse folk kan inte hålla fingrarna i styr och det är fan förjävligt kan bli så jävla förbannad. Spelar roll om moppen kostade 1000kr men bara grejen gör mig helt rasande. Ska det verkligen vara såhär? Svar:NEJ men så är det ändå och de e fan inte något roligt. Och polisen vad gör dom jo inte ett skit. Dom två som klarar sig i samhället det är poliser och kriminella. Man tycker kriminella kan göra vad dom vill och sedan var det bra, men hade man själv snott en liten klubba hade man åkt dit men dom som snor mopeder, bilar m.m dom klarar sig alltid och så ska de väll inte vara :evil:
LångskrivarN ^^
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Robiin937 skrev:
RRX-Teddy skrev:
sefio skrev: Aldrig moppefolk som snor moppar, dock bara dom som vet hur man snor dom :roll:
LångskrivarN ^^
Något imot de :) :?:
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

RRX-Teddy skrev:
Robiin937 skrev:
RRX-Teddy skrev:men jag antar att du hade styrlåset på eller? Det är sjukt att man inte kan få ha grejer ifred dom idioterna ser inte skillnad på mitt och ditt. Jag vet själv då min moppe blev stulen för en dryg månad sedan. Är det verkligen så skoj att förstöra för varandra? Att du inte hade lås va kanske lite dumt men vem fan tänker på att läsa den utanför sitt eget hus? man ska inte behöva göra de men det är bara att inse folk kan inte hålla fingrarna i styr och det är fan förjävligt kan bli så jävla förbannad. Spelar roll om moppen kostade 1000kr men bara grejen gör mig helt rasande. Ska det verkligen vara såhär? Svar:NEJ men så är det ändå och de e fan inte något roligt. Och polisen vad gör dom jo inte ett skit. Dom två som klarar sig i samhället det är poliser och kriminella. Man tycker kriminella kan göra vad dom vill och sedan var det bra, men hade man själv snott en liten klubba hade man åkt dit men dom som snor mopeder, bilar m.m dom klarar sig alltid och så ska de väll inte vara :evil:
LångskrivarN ^^

lite :idea:
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Robiin937 skrev:
RRX-Teddy skrev:
Robiin937 skrev: LångskrivarN ^^

/care :idea:
Användarens profilbild
freidow
Farsans gamla zündapp

Inlägg av freidow »

Haha lås moppen nästa gång så kanske den inte blir stulen ;)
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

RRX-Teddy skrev:
Robiin937 skrev:
RRX-Teddy skrev:Något imot de :) :?:

/care :idea:
cool :idea:
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

sluta med offtopicc nu.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
KiXXer
Varnad

Inlägg av KiXXer »

tycker värkligen det är du (som fick moppen snod) som borde få stryck av din farsa för att du itne låser den asså :O
Bild
Zibb
Red Bull

Inlägg av Zibb »

KiXXer skrev:tycker värkligen det är du (som fick moppen snod) som borde få stryck av din farsa för att du itne låser den asså :O
jag ställde den utanför för att vi skulle tvätta den. Jag hade styrlås på.
Tog ca 10 min innan någon försökte sno den
Låst