Vad då för regel?kallepalle skrev:en ny regel är tillsatt inför nästa auktion. så sluta gnäll om detta nu, det händer INTE igen.
Jag tror att det är du som sitter och höjer, sen får du betalt av twostroke för det! ERKÄNN!!kallepalle skrev:jag vill klargöra det för säkert 5:e gången? om inte mer.
det finns INGEN som är anställd för att höja buden i auktionerna. ingen ide att ni talar ut om era "smarta" teorier då dom inte stämmer. har alldrig funnits någon och kommer heller inte att finnas någon som blir tillsagt att höja buden bara för att det ska bli dyrare. och om ni nu undrar så känar denna sida nade alltså 0kr på auktionerna. twostroke.se är dom som äger varorna och även dom som får inn pengarna från varorna. detta forum erbjuder endast möjligheten till auktioner. twostroke och twostrokerider är alltså 2 helt skiljda företag och ägs av olika personer. så sluta nu med era påhopp.
kallepalle skrev:självklart finns det folk som höjer för att jävlas, så är samhället idag. för mig är det ganska självklart, höj endast om du vill ha varan/varorna och höj inte mer än du är beredd att betala. men somsagt så funkar inte dagens samhälle så och det finns tyvärr ganska många skitstövlar bland oss, tyvärr är det inget vi kan göra åt då man inte märker om budet är seriöst föräns efter avslutad auktion...
Som sagt, 1 av 10, har väl rätt och klagar hur mycket jag vill om att det alltid är crossmoppe grejer i auktionen!Rabxorzz skrev:Uttelito skrev:Ni förstår kanske att inte alla kör crossmoppe va?
Av dom senaste auktionerna har 1 av 10 (har jag för mig) varit till scooter, skärpning!
Sluta klaga, förra auktionen var till scooter!
och dessutom är det svårt att ta fram olika varor då vi ber om tips, men inte får några. + att majoriteten på forumet kör crossmoppe såTobbaN skrev:Varför klagar du?Uttelito skrev:va kul, ännu en crossmoppe grej..
Du sa tidigare i tråden att du inte ens har en moppe, så då spelar det ingen roll för dig om det är till scooter eller inte..
Varför inte lite 4t-grejer med någon gång? Ont som fan om dem grejerna. Lite feta avgas, mm.kallepalle skrev:och dessutom är det svårt att ta fram olika varor då vi ber om tips, men inte får några. + att majoriteten på forumet kör crossmoppe såTobbaN skrev:Varför klagar du?Uttelito skrev:va kul, ännu en crossmoppe grej..
Du sa tidigare i tråden att du inte ens har en moppe, så då spelar det ingen roll för dig om det är till scooter eller inte..
tyvär är det inte många som äger en 4taktare här på forumet och dessutom även om det finns några få som har det så är inte risken så stor att just en vara som passar till den skulle väljas ut :/Skåningens-handelsbod skrev:Varför inte lite 4t-grejer med någon gång? Ont som fan om dem grejerna. Lite feta avgas, mm.kallepalle skrev:och dessutom är det svårt att ta fram olika varor då vi ber om tips, men inte får några. + att majoriteten på forumet kör crossmoppe såTobbaN skrev: Varför klagar du?
Universal som passar BÅDE 2t och 4t då?fax110 skrev:tyvär är det inte många som äger en 4taktare här på forumet och dessutom även om det finns några få som har det så är inte risken så stor att just en vara som passar till den skulle väljas ut :/Skåningens-handelsbod skrev:Varför inte lite 4t-grejer med någon gång? Ont som fan om dem grejerna. Lite feta avgas, mm.kallepalle skrev: och dessutom är det svårt att ta fram olika varor då vi ber om tips, men inte får några. + att majoriteten på forumet kör crossmoppe så