FAN VA OMOGET SAGT!!!!! hur fan tror du sammhället skulle se ut om det inte fanns några poliser!!??? jo, det skulle krylla av idioter som dig, som säkert gillar att jävlas och förstöra! det e redan så jävla mycket skit i det här landet! i filmen så framgår det ju inte vad ungdommarna gjort heller, tkr polisen gör rätt, man ska fan visa respekt för dom!MKRider skrev:vad ska man säga om dig matte_smt ? hjulet snurrar men hamstern är död? eller att du inte har alla hästar inne, ngt är det iaf![]()
ahahahahah att vara polis är inget yrke, det är en psykisk sjukdom!! som kan ta sina fula mössor och stoppa upp i r*vensärskillt när de gör så mot en polare och alla säger att han inte gjort ngt
Vad förväntar du dig att polisen ska göra? Lämna honom där om han är knivskuren, förmodligen skjutsar de iväg honom för att sy och sedan blir det nog ett förhör så de kan få reda på vem som gjorde det och att de har handbojor är en säkerhetsåtgärd som de är SKYLDIGA att ha om personen visar sig kunna bli problematisk och så är ju fallet med tanke på att han är alkoholpåverkad.stunt_pojken^^ skrev:torr inte ungdomarna hade gjort så om dom hade svarat på deras frågor dom ignorerade juh dom totalt
hur hade ni reagerat om er kompis hade bleviot knivskuren och dom grep han?? jag hade iaf dampat sönder hur nykter jag än varit
Inget att hata polisen för, de gör inga regler och har inget att säga till om när regeln finns där, deras jobb att förhindra lagbrott bara och det är det som de görsamybooy skrev:Jag tycker inte dom gjorde rätt!! Men Ungdomarna borde ju egentligen inte stå och skrika åt snuten. Men Jag gillar inte snuten när de gäller moppe!! Det är en såån barnslig regel!! Låt dom som vill Trimma trimma. Det är de enda jag hatar med snuten!! riktigt störande!!
Det var en jävla miss av polisen och de förtjänar att sitta tid för det, men alla är inte såna heller och det är en person, alla poliser ska ju inte dömas för det.Robiin937 skrev: Vad menar du med att polisen knappast skulle kväva ngn till döds? förra året slog dom ju ihjäl en kille som kom upp på tv för inte sålänge sen. som inte hade gjort ngt
Riktigt bra sagt!chifen skrev:Fan va många hobbygangsters vi har härDet är ju så jävla k00lt att hata polisen, ungefär like coolt som paris hilton, det är ju bara ett måste!
![]()
Lyssnar dom inte så får dom fan ta att polisen använder våld också, de beter sig faktiskt väldigt hotfullt mot poliserna och då har polisen rätt att använda våld för att skydda sig själva och allmänheten. Allt där hade gått så mycket lättare om folket där hade haft lite vett och låtit polisen göra sitt jobb, då hade de inte behövt använda sina batonger för den delen heller. Det är ganska stora risker inom polisyrket och att de använder batonger är inget som är konstigt alls, kunde folk bara låta dem göra sitt jobb istället för att börja bete sig som idioter så hade de inte behövt använda dom bara.
Tycker ni att polisen är våldsamma här i Sverige? Åk ner till Tyskland och spotta på en polis där så blir det ett par dagar på sjukhuset och polisen gör inget fel, de har rätt att använda sin makt och därför har folk lite mer respekt för polisen där, här kan man bara anmäla alla hit och dit.
Såg någon som skrev att polisen tror att dom har så mycket respekt och tror att de är några, de är väl klart som fan att de är några och att de FÖRTJÄNAR respekt, det är ju trots att dem som gör så samhället fungerar. Polisen har för lite respekt i Sverige, kolla bara rosengård och alla de skitställena där ungarna kastar sten på polisen och brandmän, det är ju helt åt helvete! Visa respekt och låt dem göra sitt jobb och ge fan i att håll på med massa brottslighet så kanske det inte blir något bråk istället.
9/10 poliser är faktiskt riktigt trevliga och schyssta om man är schysst med dem. Vill du bli behandlad bra så är du trevlig tillbaka mot polisen så blir man behandlad bra tillbaka. Vill du agera hobbygangster och käfta upp mot polisen får du också ta att de är otrevliga tillbaka, ser inga konstigheter?
Vad förväntar du dig att polisen ska göra? Lämna honom där om han är knivskuren, förmodligen skjutsar de iväg honom för att sy och sedan blir det nog ett förhör så de kan få reda på vem som gjorde det och att de har handbojor är en säkerhetsåtgärd som de är SKYLDIGA att ha om personen visar sig kunna bli problematisk och så är ju fallet med tanke på att han är alkoholpåverkad.stunt_pojken^^ skrev:torr inte ungdomarna hade gjort så om dom hade svarat på deras frågor dom ignorerade juh dom totalt
hur hade ni reagerat om er kompis hade bleviot knivskuren och dom grep han?? jag hade iaf dampat sönder hur nykter jag än varit
Som polis skulle jag också ignorera ett gäng puckade människor som bara försöker hindra mig från att göra mitt jobb och är fulla som fan. De har inte tid för sånt skit, inte tänkt på det?
Inget att hata polisen för, de gör inga regler och har inget att säga till om när regeln finns där, deras jobb att förhindra lagbrott bara och det är det som de görsamybooy skrev:Jag tycker inte dom gjorde rätt!! Men Ungdomarna borde ju egentligen inte stå och skrika åt snuten. Men Jag gillar inte snuten när de gäller moppe!! Det är en såån barnslig regel!! Låt dom som vill Trimma trimma. Det är de enda jag hatar med snuten!! riktigt störande!!Inget att hata polisen för även om det kan tyckas som en dryg sak.
Det var en jävla miss av polisen och de förtjänar att sitta tid för det, men alla är inte såna heller och det är en person, alla poliser ska ju inte dömas för det.Robiin937 skrev: Vad menar du med att polisen knappast skulle kväva ngn till döds? förra året slog dom ju ihjäl en kille som kom upp på tv för inte sålänge sen. som inte hade gjort ngt
Det är ju som att säga att polisen borde skjuta först mot alla kriminella med tanke på att poliser blev skjutna till döds i malexander pga ett bankrån, hur rätt är det då? ALLA TÄNKER INTE LIKADANT OCH BETER SIG INTE LIKADANT. Det är helt åt helvete att polisen tagit livet av en ung kille men nu var inte fallet så här och det var inte samma poliser så ganska onödigt att dra upp det.
jaja, varje dag. noot.Rabxorzz skrev:kallepalle skrev:killen som tappar byxorna var knivhuggen ja, och han som gjorde det stod å skrek på poliserna också. hur vet jag det? jo jag var där. pite havsbad @ pdolhälgen 2007.
De va säkert du som filma!!!
Osså har du typ en EQ som gör om din röst i skype
Inte spec förvånad att poliserna tar det säkra före det osäkra när det varit knivslagsmål och får honom oskadliggjord så fort som möjligt. Han var ju trots allt den som drog kniv först och då är man nog helst försiktig och tar i lite extra. Onödigt är det ju ja, men knappast chockerande och tänk dig att du är i polisens sits, de handskas med idioter väldigt ofta och ofta är det folk som försöker flyga på dem, vet man då att det har varit knivar inblandade under kvällen så är det ingen chock att de använder lite våld.kallepalle skrev:jaja, varje dag. noot.Rabxorzz skrev:kallepalle skrev:killen som tappar byxorna var knivhuggen ja, och han som gjorde det stod å skrek på poliserna också. hur vet jag det? jo jag var där. pite havsbad @ pdolhälgen 2007.
De va säkert du som filma!!!
Osså har du typ en EQ som gör om din röst i skype
ska berätta hur det här gick till:
pdol helg, alla ungdommar e typ stupfulla å poliserna har fullt schå. pite havsbad är en av dom campingarna som får fullt me fylleslaggis osv på deras områden. det har tillochmed gått så långt att man får inte campa där om man inte har någon över 25 år med sig. (under festivalhelger då)
så detta var då lördag natt, killarna var inte precis nyktra, killen som blev gripen först drog fram en kniv mot sin polare eftersom dom tjaffsade med varandra (alkoholens fel?) den andra killen smällde till honom så att han tappade kniven. killen däckade av smällen och låg kvar där ett tag. det var då som någon i folksamlingen (där jag stod) ringde till polisen. den däckade killen ställde sig upp efter nån minut och det blev såklart bråk. en av killarna plockade upp kniven och högg killen som tidigare däckat då.
sen kom ju såklart polisen dit. 1 polis stannade vid oss och frågade vad som hade hänt medans dom andra poliserna hoppade på ungdommarna. den knivhuggne killen låg kvar på marken och 2 poliser flög utan anledning på honom, slog han 1 gång i magen med "pinnen" vände han på rygg ochh satte på handfängsel, därav blev alla hans ompisar runt omkring riktigt förbannade, och jag förstår varför. sen svarar inte heller poliserna på varför dom gjorde just så när ingen gjorde motstånd föräns efteråt.
Hur fan kan du säga så ungdommar som trimmar har oftast inget kör vett dom kör i 70 i stan och ligger i natten och varvar sina trimmade mopeder. klart som fan även en polis tycker sånt är jobbigt och poliser måste följa lagarna hur hade det sett ut annars? då kunde ju allt vad lag hette lika gjärna inte funnits eller hur. Men visst som bensinskalle säger det är jävligt coolt att vara 12 år och hata polisen!samybooy skrev:Jag tycker inte dom gjorde rätt!! Men Ungdomarna borde ju egentligen inte stå och skrika åt snuten. Men Jag gillar inte snuten när de gäller moppe!! Det är en såån barnslig regel!! Låt dom som vill Trimma trimma. Det är de enda jag hatar med snuten!! riktigt störande!!
Självklart förlorar man visst förtroende när de som uppehåller lagen gör så mycket fel men de är individerna som ska straffas och inte hela rättsystemet. I det här fallet tycker jag inte de gör felRobiin937 skrev:CHIFEN: Du säger att alla poliser inte ska dömas för att dom dödade en kille o de är rätt men det blir ju att folk tappar respekten o ser ner på dom
I LA så får du ett gäng bössepipor emot dig på nolltid om du jävlas med dem inom LAPD (Los Angeles Police Department). Så stå still typ, om dem inte säger annat.... dem skämtar inte. Jag har vart där och sett dem in action IRL när dem fyllde en ligist med bly när pundarn till ligist drog pistol mot dem. Pundarn dog på fläcken. t.o.m. vid trafikkontroller osäkras vapnen och händerna utanför rutan typ vid minsta misstanke om foul play.rozzy79 skrev:fan vilka idioter! lyssna på polisen istället! uh blir så grinig när folket tror dom är så kaxiga..
hur kan man säga att det är övervåld? vad gör man i usa då? mkt hårdare än i sverige
Sedan så är usa ett jävla skitland också, vill absolut inte ha det så här. Det är ett jävla fegt land också, finns inte många hushåll i det landet som inte har ett vapen, tro på fan att polisen osäkrar vapnen när de vet att varje person de stoppar förmodligen äger ett vapen. Polisen i usa är ganska så överdrivet maktgalna också, så vill man absolut inte heller ha det.Skåningens-handelsbod skrev:I LA så får du ett gäng bössepipor emot dig på nolltid om du jävlas med dem inom LAPD (Los Angeles Police Department). Så stå still typ, om dem inte säger annat.... dem skämtar inte. Jag har vart där och sett dem in action IRL när dem fyllde en ligist med bly när pundarn till ligist drog pistol mot dem. Pundarn dog på fläcken. t.o.m. vid trafikkontroller osäkras vapnen och händerna utanför rutan typ vid minsta misstanke om foul play.rozzy79 skrev:fan vilka idioter! lyssna på polisen istället! uh blir så grinig när folket tror dom är så kaxiga..
hur kan man säga att det är övervåld? vad gör man i usa då? mkt hårdare än i sverige
jag käftade inte mot dem precis.
Man fick inte ens LEDA in en cykel på gångbanan typ.
men tog man dem rätt och skötte sina kort så var det inga överspända typer precis. men mucka så.....? Fick du se sidor du helst slapp att se.
Woord!chifen skrev:Sedan så är usa ett jävla skitland också, vill absolut inte ha det så här. Det är ett jävla fegt land också, finns inte många hushåll i det landet som inte har ett vapen, tro på fan att polisen osäkrar vapnen när de vet att varje person de stoppar förmodligen äger ett vapen. Polisen i usa är ganska så överdrivet maktgalna också, så vill man absolut inte heller ha det.Skåningens-handelsbod skrev:I LA så får du ett gäng bössepipor emot dig på nolltid om du jävlas med dem inom LAPD (Los Angeles Police Department). Så stå still typ, om dem inte säger annat.... dem skämtar inte. Jag har vart där och sett dem in action IRL när dem fyllde en ligist med bly när pundarn till ligist drog pistol mot dem. Pundarn dog på fläcken. t.o.m. vid trafikkontroller osäkras vapnen och händerna utanför rutan typ vid minsta misstanke om foul play.rozzy79 skrev:fan vilka idioter! lyssna på polisen istället! uh blir så grinig när folket tror dom är så kaxiga..
men tog man dem rätt och skötte sina kort så var det inga överspända typer precis. men mucka så.....? Fick du se sidor du helst slapp att se.
Det kommer hit, var så säker om dessa kriminella skitar som nu håller på får fortsätta.chifen skrev:Sedan så är usa ett jävla skitland också, vill absolut inte ha det så här. Det är ett jävla fegt land också, finns inte många hushåll i det landet som inte har ett vapen, tro på fan att polisen osäkrar vapnen när de vet att varje person de stoppar förmodligen äger ett vapen. Polisen i usa är ganska så överdrivet maktgalna också, så vill man absolut inte heller ha det.Skåningens-handelsbod skrev:I LA så får du ett gäng bössepipor emot dig på nolltid om du jävlas med dem inom LAPD (Los Angeles Police Department). Så stå still typ, om dem inte säger annat.... dem skämtar inte. Jag har vart där och sett dem in action IRL när dem fyllde en ligist med bly när pundarn till ligist drog pistol mot dem. Pundarn dog på fläcken. t.o.m. vid trafikkontroller osäkras vapnen och händerna utanför rutan typ vid minsta misstanke om foul play.rozzy79 skrev:fan vilka idioter! lyssna på polisen istället! uh blir så grinig när folket tror dom är så kaxiga..
Vet du nåt om bakgrunden? killen ifråga kanske ställt till mer fanskap innan du inte vet nåt om?KiXXer skrev:här där vi bor så slås vi tills den ena person inte kommer upp igen (alldrig sparkar vi eller slåt på nån som ligger eller tar vi till vappen) men det som är ironiskt är att snuten kommer (lagens väktar som ska vara på din sida och reda upp vad som har hänt) flyuger på ungdomar slår killen som ligger på marken och är kniv skuren låt mej seja deta med caps SNUTEN SLÅR UBNGEN SOM ÄR KNIVSKUREN PÅ MARKEN ((peff inte ens vi slår nån som liiger ner men snuten gör det)
vad jag då tycker är roligt är alla ni som sejer att dom gjorde rätt
Är det rätt att slå nån som ligger ner. NEJ
är det rätt att polisen ska slå ungdomar i huvudet med batongen som är fula och välldig lätt bara kan tackla ner dom istelet. NEJ
fast det som stör mej alldra mest är att snuten slår en unge som ligger på marken som har blivit kniv skuren desutom
VA FAN ÄR RÄTT I ALLT DETA ÄR NI ALLA SÅ HJÄRNTVÄTADE ATT NI ITNE SER HUR GRYMT FEL DETA ÄR ELLER !?
(förlåt om det är svårt att se vad jag skriver vet att det är massa stav fel och jag är tröt och orkar inte bry mej sorry)
du när nån stans i min texst sa jag att snuten in behöves alldrig snuten behöves värkligen men med att vara snut kommer ett stort ansvar oftast kllar folk inte av att vara snut för att dom har för stor maktSkåningens-handelsbod skrev:Vet du nåt om bakgrunden? killen ifråga kanske ställt till mer fanskap innan du inte vet nåt om?KiXXer skrev:här där vi bor så slås vi tills den ena person inte kommer upp igen (alldrig sparkar vi eller slåt på nån som ligger eller tar vi till vappen) men det som är ironiskt är att snuten kommer (lagens väktar som ska vara på din sida och reda upp vad som har hänt) flyuger på ungdomar slår killen som ligger på marken och är kniv skuren låt mej seja deta med caps SNUTEN SLÅR UBNGEN SOM ÄR KNIVSKUREN PÅ MARKEN ((peff inte ens vi slår nån som liiger ner men snuten gör det)
vad jag då tycker är roligt är alla ni som sejer att dom gjorde rätt
Är det rätt att slå nån som ligger ner. NEJ
är det rätt att polisen ska slå ungdomar i huvudet med batongen som är fula och välldig lätt bara kan tackla ner dom istelet. NEJ
fast det som stör mej alldra mest är att snuten slår en unge som ligger på marken som har blivit kniv skuren desutom
VA FAN ÄR RÄTT I ALLT DETA ÄR NI ALLA SÅ HJÄRNTVÄTADE ATT NI ITNE SER HUR GRYMT FEL DETA ÄR ELLER !?
(förlåt om det är svårt att se vad jag skriver vet att det är massa stav fel och jag är tröt och orkar inte bry mej sorry)
kanske hotat folk och levt om? Polisen är inget annat än människor och kan bli fly förbannade dem med även om dem måste tygla sina känslor?
Det finns tre sidor på ett mynt, fram, bak o så kanten.
har folk levt fan och hållt på så blir snuten trötta dem med på det till slut och börjar då några fyllesvin till ungdomar hålla på så kan det rinna över. du rabbla dina ramsor inför diverse hobbygangsters men vi lite äldre här har insett att samhället behöver polisen - och att polisen ibland får ta i med hårdhandskarna, men då har buset självt bett om det.
Och har du funderat på att killensom får i skallen med batongen kan vara knivbeväpnad? i såna här lägen tar polisen inget för säkert och ser till att skydda sig.