För att börja från början så satt jag och spela dator och min moped stod utanför mitt rum. Sen rpade min bror att några snor min moppe och jag tittar ut och ser en som rullar iväg den.
Jag ropar på farsan som fullkomling dampar och spriger ut efter personen.
Vi ser han och min farsa hoppar på han och Slår och sparkar han.
När vi senare snackar med dom två som snodde moppen så ser vi på moppen att tändningslåset var hel pajat.
Då till min fråga vart kan man köpa nytt tändningslås och vad koostar det?
EDIT: Farsan har pratat med hans föräldrar och det har löst sig dom kommer att betala låset. Det kostade 539:- på Twostroke.se
Senast redigerad av Zibb den 17 oktober 2009, 21:22, redigerad totalt 1 gånger.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
sefio skrev:jävla idioter som förstör tändningslåset för att sno en moppe, drar ju bara sockerbiten och kickar
precios vad jag tänkte varför ska folk alltid sabba tänings låset eller :O
Aldrig moppefolk som snor moppar, dock bara dom som vet hur man snor dom
men jag antar att du hade styrlåset på eller? Det är sjukt att man inte kan få ha grejer ifred dom idioterna ser inte skillnad på mitt och ditt. Jag vet själv då min moppe blev stulen för en dryg månad sedan. Är det verkligen så skoj att förstöra för varandra? Att du inte hade lås va kanske lite dumt men vem fan tänker på att läsa den utanför sitt eget hus? man ska inte behöva göra de men det är bara att inse folk kan inte hålla fingrarna i styr och det är fan förjävligt kan bli så jävla förbannad. Spelar roll om moppen kostade 1000kr men bara grejen gör mig helt rasande. Ska det verkligen vara såhär? Svar:NEJ men så är det ändå och de e fan inte något roligt. Och polisen vad gör dom jo inte ett skit. Dom två som klarar sig i samhället det är poliser och kriminella. Man tycker kriminella kan göra vad dom vill och sedan var det bra, men hade man själv snott en liten klubba hade man åkt dit men dom som snor mopeder, bilar m.m dom klarar sig alltid och så ska de väll inte vara
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
KiXXer skrev:
precios vad jag tänkte varför ska folk alltid sabba tänings låset eller :O
men jag antar att du hade styrlåset på eller? Det är sjukt att man inte kan få ha grejer ifred dom idioterna ser inte skillnad på mitt och ditt. Jag vet själv då min moppe blev stulen för en dryg månad sedan. Är det verkligen så skoj att förstöra för varandra? Att du inte hade lås va kanske lite dumt men vem fan tänker på att läsa den utanför sitt eget hus? man ska inte behöva göra de men det är bara att inse folk kan inte hålla fingrarna i styr och det är fan förjävligt kan bli så jävla förbannad. Spelar roll om moppen kostade 1000kr men bara grejen gör mig helt rasande. Ska det verkligen vara såhär? Svar:NEJ men så är det ändå och de e fan inte något roligt. Och polisen vad gör dom jo inte ett skit. Dom två som klarar sig i samhället det är poliser och kriminella. Man tycker kriminella kan göra vad dom vill och sedan var det bra, men hade man själv snott en liten klubba hade man åkt dit men dom som snor mopeder, bilar m.m dom klarar sig alltid och så ska de väll inte vara
sefio skrev:
LångskrivarN ^^
Något imot de
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
RRX-Teddy skrev:men jag antar att du hade styrlåset på eller? Det är sjukt att man inte kan få ha grejer ifred dom idioterna ser inte skillnad på mitt och ditt. Jag vet själv då min moppe blev stulen för en dryg månad sedan. Är det verkligen så skoj att förstöra för varandra? Att du inte hade lås va kanske lite dumt men vem fan tänker på att läsa den utanför sitt eget hus? man ska inte behöva göra de men det är bara att inse folk kan inte hålla fingrarna i styr och det är fan förjävligt kan bli så jävla förbannad. Spelar roll om moppen kostade 1000kr men bara grejen gör mig helt rasande. Ska det verkligen vara såhär? Svar:NEJ men så är det ändå och de e fan inte något roligt. Och polisen vad gör dom jo inte ett skit. Dom två som klarar sig i samhället det är poliser och kriminella. Man tycker kriminella kan göra vad dom vill och sedan var det bra, men hade man själv snott en liten klubba hade man åkt dit men dom som snor mopeder, bilar m.m dom klarar sig alltid och så ska de väll inte vara