Tja hittade ett par filmer där snuten beter sej illa (som om det vore första gången) sj när jag såg filmen så blev jag jävligt förbannade det fins bätre sätt för snuten att ta hand om det här en att vifta runt med sina bög pinnar *HOST* Fjantar*HOST*
För helvete så jävla svårt å bara lyssna på poliserna istället för att tjafsa och bråka?
poliserna verkade lite tjuriga men det är fan inte konstigt, ananrs tycker jag dom gjorde rätt...
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Tuta skrev:För helvete så jävla svårt å bara lyssna på poliserna istället för att tjafsa och bråka?
aa håller med dig, lyssna på vad polisen säger kan man juh göra ist föt att bråka!
Och han måste juh ha gjort nått mot nån för att polisen ska hoppa på han så dära
Och nästan alla runt om håller i en ölburk o är fulla...
Vafan dom stanna ju direkt när dom märkte det? Om han inte hade gjort motstånd hade det aldrig hänt
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Om han blev blå vet jag inte heller, om han blev de skulle jag gjort så som KiXXeR sa, skulle de varit en kompis skulle jag fluget på snuten så han kunde andas igen.
Men jag ser inget fel, dom går ju fram till polisen. Då får dom skylla sig själva
Det är lite svårt att argumentera allt det efter som vi inte vet vad som statade allt deta men snuten ska fortfarande inte dra bög pinne på ungdommar -.- och defenetivt itne slå ner dom med den om du bara går fram till dom
Det framgår inte vad som egentligen hänt, men polisen agerar på ett överlägset och provokativt sätt, på ett sätt som om de medvetet är ute efter att få i gång mera bråk än vad situationen kräver. De skriker som små grisar i stället för lugnt svara på frågorna och börjar vifta med dirigentpinnarna.
Ngt som är skrattretande att se är dessa kvinnliga poliser som ska bjäffsa upp sig, inte konstigt att man inte har minsta respekt för polisen.
Men med hela statens resurser bakom ryggen så är det lätt att vara tuff.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter
polisen tror dom har så jäv*a mycke makt, de ska respekteras som en vanlig person på gatan. dom tror dom kan vara hur som hälst och bete sig på vilket vis som hälst, de hade inte varit 1/100 del så kaxiga om dom inte hade haft den fula och fjantiga mössan och kladerna samt den löjliga reflexvästen på sig.
sen är det bra alla bråk mm de går igenom men de tror de har så mkt makt, man ska inte behöva vara rädd för polisen utan betrakta dem som en vanlig människa, men det är dock så att de blir "högre uppsatta" och "mäktigare" när de jobbar som poliser
dialekten (n) -.-
oT;
Dom gjorde rätt? Grabbarna som höll på och fråga massa ska inte göra det. Dock skulle jag reagerat på samma sätt som grabbarna :p
Om han blev blå vet jag inte heller, om han blev de skulle jag gjort så som KiXXeR sa, skulle de varit en kompis skulle jag fluget på snuten så han kunde andas igen.
Men jag ser inget fel, dom går ju fram till polisen. Då får dom skylla sig själva
Håller med fullständigt. Fast jag hade inte flugit på polisen vid nått tillfälle däremot.
MKRider skrev:nackskott på poliserna så är det bara
DU är ju helt jävla dum i huvvet. Poliserna gör verkligen inget fel.
Had ejag varit polis där hade jag nog inte bara slagit 1. Jag hade nog dampat mera, asså jävla gaphalsar som ska avar framme o skrika i mun hela jävla tiden o respekterar inte "backa undan" fyfan, så jävla rätt att klappa ner den killen i blkått asså. SÅ jävla bra.
MKRider skrev:nackskott på poliserna så är det bara
DU är ju helt jävla dum i huvvet. Poliserna gör verkligen inget fel.
Had ejag varit polis där hade jag nog inte bara slagit 1. Jag hade nog dampat mera, asså jävla gaphalsar som ska avar framme o skrika i mun hela jävla tiden o respekterar inte "backa undan" fyfan, så jävla rätt att klappa ner den killen i blkått asså. SÅ jävla bra.
********** åt snuten
AHHHHH är det inte ganska uppenbart att dom är fulla och ungen som släppas iväg är deras kompis och att dom på gång efter gång sejer han har itne gjort nåt ju
är man snut så ska man kuna tåla press när 15 ungdomar står och skriker ska dom inte behöva vifta med bög pinnen när alla uppenbart va ganska fulla
sen som jag har sagt hade det varit min kompis så hade jag DEFENETIVT flygit på snuten dom som itne gör det borde itne va rediga kompisar om ni förstår mej
vad ska man säga om dig matte_smt ? hjulet snurrar men hamstern är död? eller att du inte har alla hästar inne, ngt är det iaf
ahahahahah att vara polis är inget yrke, det är en psykisk sjukdom!! som kan ta sina fula mössor och stoppa upp i r*ven särskillt när de gör så mot en polare och alla säger att han inte gjort ngt
Håller med fullständigt. Fast jag hade inte flugit på polisen vid nått tillfälle däremot.
Så om du ser att din kompis kvävs till döds riskerar du inte 6 månade ri fängelse?
Eller va de nu blir för våld mot tjänsteman XD
Så om du ser att din kompis kvävs till döds riskerar du inte 6 månade ri fängelse?
det som är sjuckt är att dom kan slå och slå och slå utan att det händer nåt men om man så mycket som petar på dom fitorn så är det våld mot tjänste man aj dum jävla lag
Polisen skulle knappast kväva någon till döds, eller hur?
Det bästa är att bara gå en bit därifrån och sen när det är över gå fram och snacka med dom istället för att gå skitnära och skrika på dom. Polisen måste känna sig säkra, hade inte du blivit rädd om någon kommit skitnära dig och du vet att personen är full och antagligen aggressiv? Jag hade gjort precis som poliserna, ta upp "pinnen" och hotade med den. Men jag hade aldrig slått någon, hur nära personen än kommit.
Måste säga att jag tycker poliserna bara gör sitt jobb vid detta tillfälle!
Derbi_senda93 skrev:
Polisen skulle knappast kväva någon till döds, eller hur?
Det bästa är att bara gå en bit därifrån och sen när det är över gå fram och snacka med dom istället för att gå skitnära och skrika på dom. Polisen måste känna sig säkra, hade inte du blivit rädd om någon kommit skitnära dig och du vet att personen är full och antagligen aggressiv? Jag hade gjort precis som poliserna, ta upp "pinnen" och hotade med den. Men jag hade aldrig slått någon, hur nära personen än kommit.
Måste säga att jag tycker poliserna bara gör sitt jobb vid detta tillfälle!
Vad menar du med att polisen knappast skulle kväva ngn till döds? förra året slog dom ju ihjäl en kille som kom upp på tv för inte sålänge sen. som inte hade gjort ngt
Robiin937 skrev:Vad menar du med att polisen knappast skulle kväva ngn till döds? förra året slog dom ju ihjäl en kille som kom upp på tv för inte sålänge sen. som inte hade gjort ngt
de får skylla sig själva polisen gör jo bara sitt jobb.....
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
killen som tappar byxorna var knivhuggen ja, och han som gjorde det stod å skrek på poliserna också. hur vet jag det? jo jag var där. pite havsbad @ pdolhälgen 2007.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Jag tycker inte dom gjorde rätt!! Men Ungdomarna borde ju egentligen inte stå och skrika åt snuten. Men Jag gillar inte snuten när de gäller moppe!! Det är en såån barnslig regel!! Låt dom som vill Trimma trimma. Det är de enda jag hatar med snuten!! riktigt störande!!