Jag köpte en Rieju RRX för 1 år sedan på blocket och var välldigt sugen på att styla och trimma. Jag styla lite men mer blev de inte, sen åkte ja original nästan ett halv år. sen skulle jag sälja moppen med ändrade mig.
Nu är intresset för mopeden enormt och ja grejjar så ofta ja kan =)
Setup:
TK Lacada
sportluftfilter
drevning 11-52
styling kommer olika så ni får se det med tiden.
Det finns välldigt många RRXer här på forumet och det har vart lite klagomål på att alla ser lika dana ut.
Jag tänkte använda temat röd och svart men planen var att sticka ut från mängden så vi får se hur detta blir.
Ni kan gärna komma med tips ;D
2009-01.10
Tyvär så tog jag ingen bild när ja köpte den, men har en ganska gammal bild där ja precis tagit bort bögläppen och satt dit lite TNT styling.

Jag väntar ju somsagt på mitt nya rör som kommer non gång nästa vecka, och har precis satt på luftfiltret och tänkte polera lite och så.
Moppen står såhär jusst nu:

Nästa update kommer när röret är här ;D
Update 2009-05-10
Tjena idag hände det grejer ska ni se.
Drog direkt efter skolan till vår lokala motorcykelbutik och hämtade mitt TK Lacada som ja väntat på fick också köpa en KTM cross platta för 65 :-.
Några dåliga bilder för ja grejjade på kvällen.

Valde som ni ser att hänga ner röret lite, har inte riktigt bestämmt mig hur ja ska ha det. Men det var riktigt långt rör så ska nog kapa de så det inte är så långt.

Den nya sportisen.

KTM plattan, det är den äldre modellen tror ja för den ser inte riktigt ut som dom andra jag har kollat på. men vadå 65 :-

Jag har inte åkt så mycket men det kändes faktiskt riktigt bra det lilla jag åkte. Har ett munstycke på 110 och vet inte riktigt om det kanske är lite förstort, kändes okey men har somsagt bara åkt ca 5 minter med röret och filtret.
Det var ju inga stora problem att maxa mätarn + mer, ska mäta upp senare så får vi se

Det var allt för den här gången, ska försöka ta några bra bilder till nästa gång så ni får se hur moppen ser ut.
och härnest blir de väll att montera crossplattan, fixa ny halogenspot .
ska också köpa höjninssats och göra en fet modd på mina kåpor, också omlackering på G.
vi får se hur det går.
Update 2009-06-10
Tjo, har grejjat lite mer idag med min kära moped.
lackade min svänghjulskåpa
Före:

Efter:

Tycker det blev riktigt bra

sen la ja dit Cross plattan bara för att se hur se skulle bli, kan nog bli rättså snyggt.

Röret funkar skit bra men måste somsagt kapa det lite

Bonus bild

Japp det var allt för den här gången. HADE

2009-07-10
tjena, det blir bara en liten skriftlig update den här gången.
Var till motorcenter(den lokala motorbutiken) idag och köpte ett drev, så nu har ja 2 splitternya drev. 12-52. framdrevet köpe ja av en polare.
Jag ska till biltema och köpa en ny kedja och kanske nonting mer kul i helgen

allt för den här gången. hejdå

2009-16-10
tjena, inte haft för mig så mkt angående moppen på senaste tiden men idag fixa ja lite.
Härom dagen var ja ute och körde och sen hörde ja det small till,det börja rassla och ja kom kanppt nonstans när ja gasa.
stannade direkt och kollade ner:

så idag bytte jag fram drev från 11 till 12:

Plockade även av bromspedalen och fotpinnarna som jag lackade svart,det håller på att torka nu så blir bild på de i morron skulle jag tro:D
var förbi biltema och köpte kedja också så ska byta kedja och bakdrev snart

En sak till att berätta, mc snuten går lös i stan och han har tagit 3 av mina kompisar på 2 veckor nu

En så länge har jag klarat mig fint

Funderar på blackbox men de får vi se med tiden
Det var allt ja hade att säga, hejsan hoppsan!
Komentera nu för fasen