http://startuning.se/product/100114-Kop ... gioPeugeot

man byter fjädrar när kopplingen slirar och gör den inte det behöver du inte byta vill du ha bätter ax byt vikter iställetsammyboi skrev:kommer min orginala(inget trim) piaggio NRG mc3 purejet axxa bättre med ngt av de här? men vet inte hur hårda dom är i %
http://startuning.se/product/100114-Kop ... gioPeugeot
kan ju byta upp ändå? få motorn att jobba på högre varv där den är starkare=bättre axxaeroxr08 skrev:man byter fjädrar när kopplingen slirar och gör den inte det behöver du inte byta vill du ha bätter ax byt vikter iställetsammyboi skrev:kommer min orginala(inget trim) piaggio NRG mc3 purejet axxa bättre med ngt av de här? men vet inte hur hårda dom är i %
http://startuning.se/product/100114-Kop ... gioPeugeot
jasså, kan det göra en sån skillnadGl3nn skrev:58-65sammyboi skrev:undrar hur snabbt piaggion kommer gå utan V-ring å kapad blindrör, jag gör ca 49-53km/h nu
http://twostrokerider.se/artiklar/370Stollrich skrev:Vad e det för variatorvikter i en original Malaguti F15 Firefox?
Din setup?aerox-n1 skrev:har lite problem med min roxx igen.. har nu leo vince tt rör, 40%iga kopplingsfjädrar och 4 grams vikter och 82 munstycke. det har ketchupeffekt fram till typ 30 på raksträcka sen går det snabbt. och det orkar knappt uppför backar. nån som kan lista ut problemet ?