lägger mej på magen och smyg tittar vidare på det som gav men bonge
du sitter och pratar med din tjejs föräldrar för första gången som är högt upp i polisen. plötsligt ringer din mobil och du har emilush ft.ken ring- "upp med fingret" som ringsignal och mobilen ligger på bänken bakom dom ?
behäskar mig så jag inte slår ihjäl ungarna!
skriker åt dom att lägga av,
går till deras dagis/förskola och berättar
ber om deras hemnummer
ringer och berättar som de är
så får de betala
6åringar ska man inte slå...de förtjänar de inte...
du har återfått kontakten med en brud du var på G med för 3 år sedan. ni snackar och flörtar mycket. hon vill träffa dig och du förstår att det ena leder till det andra.
samma dag har du lovat din mormor att koka potatis med henne.
vad gör du ?
Riejumrx skrev:behäskar mig så jag inte slår ihjäl ungarna!
skriker åt dom att lägga av,
går till deras dagis/förskola och berättar
ber om deras hemnummer
ringer och berättar som de är
så får de betala
6åringar ska man inte slå...de förtjänar de inte...
du har återfått kontakten med en brud du var på G med för 3 år sedan. ni snackar och flörtar mycket. hon vill träffa dig och du förstår att det ena leder till det andra.
samma dag har du lovat din mormor att koka potatis med henne.
vad gör du ?
Klart man skiiter i att koka potatis med mormor:D gör de någon annan dag ist:)
Du är med din brud, ni är ensamma hemma rätt som det är så ringer det på dörren ni går ner och öppnar och så märker du att det är en person du har hållt på med ett tag utan att säga till bruden och hon kysser dig . Vad gör du ?:P
blackmasai skrev:jag drar ut den och kör in den i munen på polisen och pissar på han och springer åtahelvete
Du ser en het jävla brud och ska styla på din Derbi Senda sm 80MHR HYYPPPEEERRR sen drar du över hon skrattar vad gör du
Går fram och säger: Fan de där måste sätt rätt snyggt ut va?:)
Du Har prc fått i ordning på din hyyyper som kostat dig ca 20 tusen du har prc vart ute och kört och du körde till närmaste pizzeria för att fira att den funkar. När du får din pizza hör du att din moppe går igång på utsidan du springer ut och tittar då är det någon som tagit den och på väg där ifrån va gör du
blackmasai skrev:jag drar ut den och kör in den i munen på polisen och pissar på han och springer åtahelvete
Du ser en het jävla brud och ska styla på din Derbi Senda sm 80MHR HYYPPPEEERRR sen drar du över hon skrattar vad gör du
Går fram och säger: Fan de där måste sätt rätt snyggt ut va?:)
Du Har prc fått i ordning på din hyyyper som kostat dig ca 20 tusen du har prc vart ute och kört och du körde till närmaste pizzeria för att fira att den funkar. När du får din pizza hör du att din moppe går igång på utsidan du springer ut och tittar då är det någon som tagit den och på väg där ifrån va gör du
ringer farsans kompis som är med i HA och ber dem återgälda den.
du ligger och rullar i 110 km och helt plötsligt får du en rejäl motorbrand, så lågorna slickar tanken, vad gör du? Dessutom är du ute kör den avställd och oförsäkrad.
lindgren2 skrev:Du sitter på skol toan och runkar plötsligt drar nån upp dörren och folk står utanför och garvar vad gör du?
Skrattar jag med..... sen stänger dörren och fortsätter.
Du är med en tjej som du raggar på hemma hos dig. Sedan kommer föräldrarna och pratar blommor o bin med er 2?
Vi klär av oss och kör på så hajar dom att det är dags att låta oss vara ifred
Du har fått hjullagerras, punka, kedjan av och kolven gett sig på moppen på kvällen. Du ska till skolan imorrn, kommer du försent får du IG i alla ämnen, 3 mil dit, din cykel blev stulen för 2 dagar sen, och alla andra fordon på tomten, och dina föräldrar är på bahamas för att slippa dig, alla dina släktingar vill inte veta av dig och ingen av dina polare orkar komma och hämta. Alla grannar bor i stan dom också.
Vad gör du?
Tips: tokmekk!
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
lindgren2 skrev:Du sitter på skol toan och runkar plötsligt drar nån upp dörren och folk står utanför och garvar vad gör du?
Skrattar jag med..... sen stänger dörren och fortsätter.
Du är med en tjej som du raggar på hemma hos dig. Sedan kommer föräldrarna och pratar blommor o bin med er 2?
Vi klär av oss och kör på så hajar dom att det är dags att låta oss vara ifred
Du har fått hjullagerras, punka, kedjan av och kolven gett sig på moppen på kvällen. Du ska till skolan imorrn, kommer du försent får du IG i alla ämnen, 3 mil dit, din cykel blev stulen för 2 dagar sen, och alla andra fordon på tomten, och dina föräldrar är på bahamas för att slippa dig, alla dina släktingar vill inte veta av dig och ingen av dina polare orkar komma och hämta. Alla grannar bor i stan dom också.
Vad gör du?
Tips: tokmekk!
Tar bussen
din mamma bryter benet 4 mil ute i skogen (hon väger 200kg) , din telefon är paj och din mamma äger ingen.
stänger av motorn, tar ut nycklarna lägger dom i kalsongerna, säger att du har typintyg och allt i moppen, men nycklarna har du inte men du lyckades få igång den ändå. Polisen frågar om dom kan provköra, ja säger du dom försöker starta den utan nycklar, det går inte du får åka därifrån utan böter/anmärkning.
Du går förbi skolans fulaste tjej, ballen reser sig och tjejen sprider rykten till hela skolan att du gillar henne/tycker hon är snygg, du går fram till henne och säger att du inte gillar henne/ tycker hon är snygg, hon säger: varför fick du då bonge när du gick förbi mig igår?
daveneos skrev:stänger av motorn, tar ut nycklarna lägger dom i kalsongerna, säger att du har typintyg och allt i moppen, men nycklarna har du inte men du lyckades få igång den ändå. Polisen frågar om dom kan provköra, ja säger du dom försöker starta den utan nycklar, det går inte du får åka därifrån utan böter/anmärkning.
Du går förbi skolans fulaste tjej, ballen reser sig och tjejen sprider rykten till hela skolan att du gillar henne/tycker hon är snygg, du går fram till henne och säger att du inte gillar henne/ tycker hon är snygg, hon säger: varför fick du då bonge när du gick förbi mig igår?
daveneos skrev:stänger av motorn, tar ut nycklarna lägger dom i kalsongerna, säger att du har typintyg och allt i moppen, men nycklarna har du inte men du lyckades få igång den ändå. Polisen frågar om dom kan provköra, ja säger du dom försöker starta den utan nycklar, det går inte du får åka därifrån utan böter/anmärkning.
Du svarar?
jag tänkte på din mamma!
Vad gör du när din tjej fiser i ditt ansikte?
Jag vet inte fisa tillbaka. Vad gör du när den snyggaste bruden går in på toa i skolan o skiter utan att tvätta händerna o sedan håller på att ta i ditt med händerna?